دربی رشت، جدال تیم های پرطرفدار با انبوهی از مشکلات

تیم های فوتبال داماش و سپیدرود رشت در لیگ دسته اول درحالی در دربی رشت به مصاف هم می روند که هر دو تیم دارای طرفداران پرشمار اما با انبوهی از مشکلات مواجه هستند.

دربی رشت، جدال تیم های پرطرفدار با انبوهی از مشکلات

به گزارش ۸دی، این دو تیم رشتی عصر امروز ۲۴ آبان ماه در هفته سیزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه سردارجنگل رشت باید رو در روی هم قرار گیرند.

در این مسابقه که به میزبانی داماش و با قضاوت اشکان خورشیدی داور سرشناس کشور برگزار خواهد شد، با توجه به رای کمیته انضباطی در خصوص محرومیت یک بازی داماش از حضور تماشاگرانش ، این دیدار بدون حضور تماشاگر برگزار می شود.

اما تیم های فوتبال داماش و سپیدرود که دو تیم پرطرفدار شهرستانی بشمار می روند با مشکلات فراوان به خصوص مشکلات مالی گام در این دربی خواهند گذاشت.

تیم داماش که میزبان این دیدار است ، مالک این باشگاه از ادامه تیمداری خودداری کرده بود اما پس از اینکه کسی مسئولیت این تیم را برعهده نگرفت، دوباره تیم داماش را در اختیار دارد تا مالک جدیدی را پیدا کند.

این امر باعث شده که ماه گذشته بازیکنان در تمرین حضور نیابند و حتی سیامک فراهانی سرمربی این تیم در یکی از دیدارهای خانگی حاضر نشد تا حاشیه های داماش بیش از پیش شود.

اما هم اینک این تیم با چند نتیجه قابل قبول با روحیه مناسب تر لیگ دسته اول را ادامه می دهد و این مشکلات حاشیه ای تا حدی از این تیم دور شده اما همچنان  از نداشتن منابع مالی مناسب رنج می برد.

به هرحال طرفداران تیم داماش انتظار دارند که این تیم در اولین دربی رشت در رقابت های لیگ دسته اول کشور برابر حریفش به پیروزی دست یابد.

این در حالی است که سپیدرود نیز از داشتن اسپانسر و منابع مالی قدرتمند در رنج است و این تیم نیز با مشکلات مالی روبروست اما مدیران و مسئولان این تیم مترصد رفع این مشکل هستند تا سپیدرودی ها با قدرت رقابت های لیگ دسته اول را ادامه دهند.

 اما مشکلات سپیدرود به نداشتن منابع مالی مناسب خلاصه نمی شود و این تیم با حاشیه هایی نیز روبرو شده که نمونه بارز آن بازی هفته گذشته این تیم در رشت بود که با وقفه حدود ۳۰ دقیقه ای نیز همراه شد.

یکی از تماشاگران حاضر در ورزشگاه در اواسط نیمه دوم وارد زمین بازی شد و با دروازبان تیم سیپدرود درگیر شد. به جز ایجاد این حواشی برای تیم پرطرفدار سپیدرود، این تیم از مصدومیت چند بازیکن خود نیز رنج می برد و همیشه تعدادی از این بازیکنان در دیدار تیمشان به دلیل آسیب دیدگی غایب هستند تا دست کادر فنی این تیم برای تعویض و تغییر تاکتیک تا حدی بسته باشد.

با این وجود و با توجه به مشکلات فراوانی که هر دو تیم دارند، اما طرفداران آنان در دربی رشت انتظار ارایه یک بازی زیبا و همچنین پیروزی را از تیم خود دارند تا آنان برنده دربی رشت باشند.

اما در هیاهوی دربی رشت ، تیم ملوان بندرانزلی دیگر نماینده استان گیلان در رقابت های لیگ دسته اول کشور باید در هفته سیزدهم این رقابت ها، عصر شنبه در ورزشگاه تختی انزلی رو در روی تیم نیروی زمینی تهران قرار گیرد که این دیدار نیز برای این تیم بسیار حائز اهمیت است.

تا پایان هفته دوازدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان، تیم داماش با ۱۸ امتیاز در مکان هشتم ، سپیدرود رشت با ۱۵ امتیاز در مکان دهم و ملوان بندرانزلی با کسب پنج امتیاز در مکان هیجدهم و انتهای جدول رده بندی قرار دارند.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه