رییس کمیته امداد کشور؛

تحویل یک هزار مسکن به محرومان گیلان

بختیاری از واگذاری یک هزار واحد مسکونی به محرومان گیلان با حضور رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی فردا(۰۱۶ آبان) خبر داد.

تحویل یک هزار مسکن به محرومان گیلان

به گزارش ۸دی؛ «مرتضی بختیاری» امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در گیلان در مصلای رشت با قدردانی از رهنمودهای نماینده ولی فقیه در گیلان گفت: امیدوارم رهنمودهای آیت الله فلاحتی برای کارکنان کمیته امداد که اثربخش است، ادامه یابد.

رییس گمیته امداد کشور به وجود ۱۲۰ هزار خانوار زیر پوشش کمیته امداد در گیلان اشاره کرد و افزود: با در نظر گرفتن اعضای خانواده مددجویان تعداد ۳۶۰ هزار نفر زیر پوشش کمیته امداد استان هستند.

وی با بیان اینکه ۸۰ درصد از مددجویان کمیته امداد گیلان را سالمندان تشکیل می دهند اظهارداشت: مددجویان مذکور به لحاظ شرایط سنی امکان اشتغال را ندارند.

بختیاری به حکم مقام معظم رهبری مبنی توانمندسازی با ایجاد زمینه درآمد با ثبات و حفظ کرامت انسانی در این نهاد اشاره کرد و یادآور شد: اشتغال، مسکن و فرهنگ سازی سه اولویت کمیته امداد برای مددجویان زیر پوشش است.

وی از واگذاری یک هزار واحد مسکونی به محرومان گیلان با حضور محمدباقر نوبخت رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی پنجشنبه جاری خبر داد و اظهار کرد: تا پایان امسال یک هزار واحد دیگر تحویل محرومان گیلان می شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه