نماینده ادوار مجلس در گفتگو با ۸دی:

مرحوم “میرزایی” دوست نداشت به مردم پاسخ منفی دهد/ اکثریت مجلس فعلی تغییر پیدا می کند

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه باید حرمت و احترام  همه کاندیداها حفظ شود، گفت: در حقیقت کاندیداها همه سرمایه های اجتماعی ما هستند و شرکت می کنند و مردم با شناختی که از  آنها دارند در دموکراسی شرکت می کنند و مشارکت را بالا می برند.

مرحوم “میرزایی” دوست نداشت به مردم پاسخ منفی دهد/ اکثریت مجلس فعلی تغییر پیدا می کند

ناصر عاشوری دوشنبه در گفتگو با خبرنگار هشت دی ضمن تسلیت و صبر جمیل  به خانواده مرحوم مهندس علی میزایی، گفت: مرحوم میرزایی از دوستان ما بود و در دوره پنجم بعنوان نماینده مجلس بدلیل شناختی که از مرحوم داشتم بعنوان فرماندار فومن منصوب کردم.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مرحوم میرزایی از کارهای اجرایی فاصله گرفته بودند و در بخش تولید فعالیت می کردند، ویژگی های شخصیتی او آدمی رئوف، مهربان، مردمی، با محبت، قابل احترام برای همه، اخلاق مدار و خیلی با حوصله بود.

عاشوری ادامه داد: مرحوم اصلا دوست نداشت به مردم و مراجعه کننده پاسخ منفی بدهد تلاش می کرد مشکل مردم و ارباب رجوع را چه در زمانی که فرماندار و چه در زمانیکه نماینده مجلس بود مرتفع کند.

وی در خصوص مرحوم یکی از رقبای شما در انتخابات بودند، گفت: ضرورت انتخابات اگر رقابت نباشد مردم در صحنه حضور پیدا نمی کنند و این می شود انتصابات.

نماینده ادوار مجلس شورتی اسلامی ادامه داد: در انتخابات باید همه حضور پیدا کنند و قدردان حضور آنها باشیم که آبروی خود را مایه می گذارند و در این عرصه شرکت می کنند.

عاشوری با تاکید بر اینکه باید حرمت و احترام  همه کاندیداها حفظ شود، گفت: در حقیقت کاندیداها همه سرمایه های اجتماعی ما هستند و شرکت می کنند و مردم با شناختی که از  آنها دارند در دموکراسی شرکت می کنند و مشارکت را بالا می برند.

وی با اشاره به اینکه باید همه کاندیدها اخلاق مداری را سرلوحه کار خود قرار دهند، اظهارداشت: اگر در انتخابات و رقابت احیانا شکست خوردیم در اخلاق مداری پیروز باشیم چرا که مردم بهترین قضاوت کننده ما هستند.

عاشوری خاطرنشان کرد: اگر اخلاق را سرلوحه کار خود قرار دهیم پیروز میدان هستیم چه رای بیاوریم و چه رای نیاوربم.

وی در خصوص انتخابات آینده مجلس، تصریح کرد: معتقدم اکثریت مجلس فعلی تغییر پیدا می کند اما در حوزه انتخابیه در حال حاضر قابل پیش بینی نیست چه فردی و چه جناحی می خواخد پیروز میدان شود و این بستگی به مشارکت مردم و رقبا دارد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: هنوز زمان باقیست باید دید چه کسانی در حوزه های مختلف ثبت نام می کنند و چه کسانی تا آخر باقی می مانند آنوقت با مشارکت اکثریت مردم تایید صلاحیت ها به مجلس راه پیدا کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
سیدمحمد
سلام واقعا متاسفم، نماینده مجلس میگه من فرماندار را منصوب کردم، وزیر کشور و استاندار چه کاره بودن؟ وظیفه نماینده مجلس چیه؟ جناب 8 دی، شما هم بجای انتشار لطفا نقد و تحلیل بفرمایید.
در حاشیه