بیانیه مجمع عالی بسیجیان گیلان بمناسبت ۱۳ آبان، روز ملی “مبارزه با استکبار جهانی”

مجمع عالی بسیجیان گیلان به مناسبت ۱۳آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه ای صادر کرد.

بیانیه مجمع عالی بسیجیان گیلان بمناسبت ۱۳ آبان، روز ملی “مبارزه با استکبار جهانی”

به گزارش ۸دی، مجمع عالی بسیجیان گیلان به مناسبت ۱۳آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

۱۳ آبانماه در تاریخ میهن اسلامی ما به “روز ملی مبارزه با استکبار جهانی” نامگذاری شده است. که یادآور خاطره تبعید رهبر فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در سال ۱۳۴۳، کشتار وحشیانه دانش آموزان انقلابی در سال ۱۳۵۷ و تسخیر غرورانگیز لانه جاسوسی امریکا در سال ۱۳۵۸ است.

۱۳ آبان به راستی مظهر تقابلی راهبردی و هویتی انقلاب اسلامی با نظام استکباری جهان به سرکردگی آمریکا است.۱۳ آبان مظهر تداوم خط سرخ حماسه حسینی است که از عاشورا آغاز می شود و تا همیشه تاریخ برای نابودی ظالمان و مستکبران ادامه می یابد.

مقاومت و بصیرت انقلابی ملت ایران در مبارزه با نظام سلطه و سیاست‌های ظالمانه دولت مستکبر، و پیمان شکن آمریکا در برابر جامعه جهانی امروز توانسته است شعار مرگ برآمریکا را تا اعماق جان ملتها ی جهان نفوذ دهد.

اینک که ملت هوشمند ایران در کنار نیروهای مسلح مقتدر خود توانسته است به رغم همه دشمنی ها و ستیزه جویی های مستکبران عالم با هدایت رهبر خردمند خود خاکریزهای جبهه شیطانی را در هم بشکند و تا پشت دیوارهای رژیم صهیونیستی پیش رود و مرزهای دفاعی کشور را از مدیترانه تا تنگه باب المندب گسترش دهد؛ همه باید ضمن مقابله با نفوذی ها، مراکز آموزشی و فرهنگی کشور را از تعدی و تجاوز صیانت کنند.

امروز جوانان میهن اسلامی که امید و سرنوشت سازان آینده ایران عزیز هستند بیش از پیش و بیش از همه ، مورد انواع تهاجم ظالمانه فرهنگی قرار دارند. مسئولان دولتی باید با جدیت و با درایت با بکارگیری تمام تلاش خود در عرصه اشتغال و فعالیتهای فرهنگی و آموزشی مانع تحقق خواست دشمن شوند.

تحریم های اقتصادی از ابزار ستیزه جویانه ای است که استکبار از آغاز انقلاب اسلامی تا امروز پیوسته علیه ملت ایران بهره گرفته تا شاید به زعم خود مقاومت ملت ایران را در هم بشکند. دولت باید با هوشمندی و تدبیر، راههای مقابله با تحریم ها را با استفاده از ظرفیتهای داخلی و حذف دلار از سیستم مبادلات تجاری ، اجرای اقتصاد مقاومتی را با قدرت پیگیری کند؛ استفاده از توانمندیهای داخلی و روابط تجاری با کشورهای دوست می تواند یکی از راههای مقابله با برنامه های خبیثانه دشمن باشد.

قوای سه گانه در این برهه حساس از تاریخ انقلاب اسلامی باید با حفظ وحدت و انسجام، در حمایت از قدرت دفاعی و امنیتی کشور در مقابل زیاده خواهی های دشمنان بایستند. غیر قابل اعتمادبودن شیطان بزرگ و اذناب اروپایی اش برکسی پوشیده نیست از این رو ملت ایران از دولتمردان انتظار دارد در مقابل فشارهای سیاسی و روانی استکبار مقاومت کند که: ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم.

بسیجیان استان گیلان ضمن حضور در راهپیمایی با شکوه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و سردادن شعار هیهات من الذله اعلام آمادگی می کنند مانند همیشه از نظام اسلامی و ارزشهای گرانقدر آن که با مجاهدت و تلاشهای مجدانه حضرت امام خمینی ره و شهدای عظیم الشأن به دست آمده است پاسداری کنند و با فصل الخطاب قرار دادن رهنمودها و مواضع رهبر فرزانه انقلاب حضرت امام خامنه ای برای تحقق آرمانهای انقلاب و پایه گذاری تمدن نوین ایران اسلامی مجدانه بکوشند.

مجمع عالی بسیجیان استان گیلان

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه