دعوت نماینده ولی فقیه در گیلان از آحاد جامعه برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان

نماینده ولی ففیه در گیلان به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار جهانی از آحاد جامعه برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت کرد.

دعوت نماینده ولی فقیه در گیلان از آحاد جامعه برای شرکت در راهپیمایی ۱۳ آبان

به گزارش ۸دی آیت‌الله رسول فلاحتی امروز با اشاره به ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی اظهار کرد: ۱۳ آبان روز اوج اقتدار ملی مردم مسلمان ایران است.

آیت‌الله فلاحتی به خاک و خون کشاندن دانش‌آموزان توسط رژیم ستم‌شاهی در ۱۳ آبان سال ۵۷ اشاره کرد و افزود: ۱۳ آبان در تاریخ ملت ایران ماندگار شده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ۱۳ آبان سال ۱۳۴۳ یادآور تبعید امام(ره) از میهن است، تصریح کرد: بین تبعید امام(ره)، شهادت دانش‌آموزان و تسخیر لانه جاسوسی در ۱۳ آبان رابطه ناگسستنی است.

آیت‌الله فلاحتی، حضور با شکوه مردم به‌ویژه نوجوانان و جوانان در ۱۳ آبان را استمرار اقتدار ملی و اسلامی دانست و بیان کرد: از تمام جوانان، نوجوانان، دانش‌آموزان، دانشگاهیان و دیگر اقشار مردم می‌خواهیم در راستای گرامیداشت شهیدان انقلاب اسلامی به‌ویژه شهدای دانش‌آموزان در صحنه حضور پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم در راهپیمایی عظیم روز ۱۳ آبان با ابهت شرکت می‌کنند، بیان کرد: ایران اسلامی دارای جوانان بسیار نورانی و ارزشمند است و حضور آنها در راهپیمایی ۱۳ آبان به طور قطع بر اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی ایران می‌افزاید.

نماینده ولی فقیه در گیلان به توجه کشورهای قدرت‌طلب و سلطه‌جو به جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: بیگانگان می‌خواهند شرکت جوانان و نوجوانان در صحنه را ببینند و به طور قطع حضور این قشر از جامعه در راهپیمایی عظیم ۱۳ آبان بر تمام ملت‌های مسلمان تاثیرگذار است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه