در کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت مطرح شد:

راه اندازی سیستم یکپارچه سازی املاک در راستای شفاف سازی امور

در یک‌صد و دومین جلسه کمیسیون برنامه‌وبودجه شورای رشت به راه‌اندازی سیستم یکپارچه‌سازی املاک شهرداری رشت به‌منظور ساماندهی املاک و مسیرها تأکید شد.

راه اندازی سیستم یکپارچه سازی املاک در راستای شفاف سازی امور

به گزارش ۸دی، یک صد و دومین جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای رشت به منظور راه اندازی سیستم یکپارچه سازی املاک شهرداری رشت و ساماندهی املاک و مسیر ها تاکید شد.

حجت جذب با بیان اینکه در برخی از املاک امور تفکیک و خرید توسط شهرداری رشت انجام‌شده اما تاکنون به نام شهرداری سند نخورده است، افزود: این موضوع مهمی است که تاکنون مغفول مانده است.

وی  با تأکید بر اینکه راه‌اندازی سیستم یکپارچه‌سازی املاک نیاز شهرداری رشت است، گفت: موانع پیش روی راه‌اندازی سیستم یکپارچه‌سازی املاک برطرف شود.

بررسی ۸۰۰ پرونده املاک شهرداری رشت

سرپرست مدیریت املاک و مستغلات شهرداری رشت نیز در این جلسه با  اشاره به اینکه حدود ۸۰۰ پرونده مربوط به املاک در دست بررسی است، اظهار کرد: باید سیستم یکپارچه‌سازی املاک راه‌اندازی شود و با انجام این کار مشکلات پیرامون املاک شهرداری رشت برطرف می‌شود.

محمدعلی پور شعبانعلی با بیان اینکه نرم‌افزار این سیستم تهیه‌شده است، تصریح کرد:  با راه‌اندازی این سیستم اقداماتی ازجمله مکاتبات اداری پیرامون املاک شهرداری رشت  از این طریق انجام می‌شود و با زدن یک کلید می‌توانیم تمامی اطلاعات مربوط به املاک را به دست بیاوریم و شهردار رشت دائماً پیگیر راه‌اندازی هر چه سریع‌تر این سیستم است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیشترین تمرکز بر روی ماده ۱۹ است، گفت: قصد درآمدزایی از این طریق را داریم و تاکنون نیز اقدامات خوبی انجام‌شده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه