بخشدار احمد سرگوراب در گفتگو با 8دی:

مشکلی در خصوص تأمین سوخت نفت سفید نداریم/ با بلاتکیفی پروژه سد لاسک ۱۳ روستا از نعمت گاز برخوردار نیستند

بخشدار احمد سرگوراب شهرستان شفت گفت: پروژه سد لاسک، به عنوان یک پروژه مهم ملی، بر اساس ضوابط تعیین تکلیف شده و جهت اجرا به پیمانکار ذی صلاح ابلاغ شده و با حضور اردکانیان، وزیر محترم نیرو کلنگ زنی شده و یقینا عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

مشکلی در خصوص تأمین سوخت نفت سفید نداریم/ با بلاتکیفی پروژه سد لاسک ۱۳ روستا از نعمت گاز برخوردار نیستند

به گزارش ۸دی ارسلان مقیمی بخشدار بخش احمد سرگوراب شهرستان شفت با اشاره به اینکه مشکل خاصی در تامین سوخت نفت سفید، روستاهای فاقد گاز شهری نداریم اظهار کرد: عملیات گاز رسانی ۱۱ روستای باقی مانده از زمستان سال جاری آغاز می شود.

مقیمی با بیان اینکه به جهت بلاتکلیفی پروژه سد لاسک در سنوات گذشته، در محدوده این بخش ۱۳ روستا از نعمت گاز برخوردار نیستند افزود: با توجه به پیگیری های انجام گرفته طراحی و نقشه برداری پروژه انجام و بر اساس اعلام شرکت گاز، عملیات اجرایی گاز رسانی به روستاهای باقی مانده از زمستان سال جاری آغاز می شود.

بخشدار احمد سرگوراب، با اشاره به ابلاغ آخرین اصلاحیه نقشه و مشخصات سد لاسک گفت: با توجه به اینکه بخشی از روستاهای لاسک و کلوان، خارج از محدوده و حریم سد واقع می شوند، در سال ۹۸ نسبت به بازنگری طرح هادی دو روستا اقدام و خانوارهای باقی مانده نیز از خدمات زیر بنایی برخوردار خواهند شد.

وی در خصوص عدم توزیع نفت به روستای گیشم ابراز کرد: در خصوص تامین نفت سفید در منطقه مشکل خاصی نداریم و بر اساس پیگیری بعمل آمده، روز جاری یک تانکر حامل سوخت نفت سفید، در روستای دورودخان تخلیه خواهد شد.

مقیمی گفت: اگر شهروندان مشکلی در خصوص کمبود نفت سفید و یا گاز مایع دارند، به اینجانب و یا اعضای محترم شورای اسلامی و دهیار اعلام نمایند، تا پیگیری شود.

بخشدار احمد سرگوراب همچنین در خصوص سد لاسک، افزود: پروژه سد لاسک، به عنوان یک پروژه مهم ملی، بر اساس ضوابط تعیین تکلیف شده و جهت اجرا به پیمانکار ذی صلاح ابلاغ شده و با حضور اردکانیان، وزیر محترم نیرو کلنگ زنی شده و یقینا عملیاتی و اجرایی خواهد شد.

وی در خصوص کم و کیف اجرای سد لاسک هم تصریح کرد: چون متولی و مجری سد لاسک، وزارت محترم نیرو است و موضوع هم یک مساله فنی و تخصصی است، وزارت خانه متبوع و مسئولین مربوطه استانی می بایست، پاسخگو باشند.

به گزارش ۸دی، صبح امروز برخی کانال های خبری محلی از کمبود نفت سفید در برخی روستاهای بخش احمد سرگوراب شهرستان شفت داده بودند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه