استاندار گیلان:

امید افزایی و افزایش نشاط اجتماعی استان در دستور کار خواهد بود

استاندار گیلان در آئین معارفه خود گفت: امیدافزایی، افزایش نشاط اجتماعی و تحقق برنامه ها و اهداف دولت در استان در دستور کار خواهد بود.

امید افزایی و افزایش نشاط اجتماعی استان در دستور کار خواهد بود

به گزارش ۸دی، ارسلان زارع در مراسم تودیع و معارفه استاندار گیلان که در سالن الغدیر استانداری با اشاره به ظرفیت انسانی، اجتماعی و فرهنگی گیلان، اظهار کرد: امیدافزایی، افزایش نشاط اجتماعی و تحقق برنامه ها و اهداف دولت در استان در دستور کار خواهد بود.

استاندار گیلان با بیان اینکه امروز نیازمند کوشش، همدلی، وفاق بین مسئولان و مردم هستیم، افزود: حاصل این وحدت و تلاش در هفته دولت بهره برداری و افتتاح از هزار و ۲۶ طرح عمرانی با اعتبار ۱,۵۲۶ میلیارد تومان بوده است.

زارع تصریح کرد: در دوم اسفند ماه سال جاری شاهد برگزاری انتخاباتی با شکوه و با حضور حداکثری مردم در فضایی امن و قانون مند خواهیم بود.

وی با اشاره به لزوم  تکمیل پروژه های تکمیل آزاد راه منجیل و اتصال راه آهن به بنادر انزلی ، کاسپین و آستارا در راستای تکمیل کریدور شمال جنوب برای توسعه همه جانبه استان گفت: تلاش می شود تا اصل شایسته سالاری و مشی اعتدال رئیس جمهوری را در استفاده از منابع انسانی کارآمد ، متدین ، متخصص و مبتنی بر اندیشه های دولت مد نظر قرار دهیم .

در پایان این مراسم ضمن تشکر و قدردانی زحمات ۲۱ ماهه مصطفی سالاری استاندار سابق گیلان ارسلان زارع به عنوان استاندار جدید این استان معرفی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه