وزیر کشور در مراسم معارفه استاندار گیلان:

انتخابات؛ مانور اصلی قدرت ملی در مقابل دشمنان/ اختصاص ۱۰۰۰میلیارد تومان عوارض زیست محیطی به استان های شمالی

وزیر کشور در مراسم تکریم و معارفه استاندار گیلان گفت: حل مشکلات پسماند بر عهده وزارت کشور نیست ولی به عنوان دستگاه هماهنگ کننده ۱,۰۰۰ میلیارد تومان از عوارض زیست محیطی به استان‌های شمالی به ویژه گیلان و مازندران اختصاص یافته است.

انتخابات؛ مانور اصلی قدرت ملی در مقابل دشمنان/ اختصاص ۱۰۰۰میلیارد تومان عوارض زیست محیطی به استان های شمالی

به گزارش ۸دی، عبدالرضا رحمانی فضلی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه استاندار گیلان در سالن غدیر استانداری با بیان اینکه با وجود تنگ نظری های مصلحتی جریانات سیاسی، در فضای دینی تربیت شدیم اظهار کرد: ما باید خدا را شاکر باشیم که در راستای اعتلای خود مسلمان هستیم و فرهنگی همچون عاشورا داریم.

رحمانی فضلی با بیان اینکه دشمنان از هیچ دشمنی علیه ایران اسلامی دریغ نکرده‌اند گفت: دشمن هر چه در توان داشت علیه این انقلاب به کار برد و امروز نیز تمام تلاششان قرار دادن نظام در فشار و تحریم است تا زمینه فروپاشی آن را موجب شوند، آنها با تحلیل غلط سلطنت طلبان بعد از حادثه دی ماه در تلاش برای گسترس نارضایتی و ساماندهی اعتراضات بود موفق نبودند.

وزیر کشور با اشاره به حجم فشارهای علیه نظام در سال ۹۷ افزود: در سال ۹۸ فشارهای اقتصادی و سیاسی بر ایران از دشمن کاسته شده و امروزه درب‌های مذاکره بر روی ایران بازشده است.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه اقتصاد مقاومتی و ایجاد ساز و کار لازم برای تولید و اشتغال، بیان کرد: ما مذاکره کردیم و همه دنیا دیدند که با وجود مشکلات، آمریکا بر خلاف موازین بین المللی تمام قوانین را زیر پا گذاشت و امروز هیچ کشوری ایران را شکست خورده و برهم زدن صلح نمی‌داند.

رحمانی فضلی  با بیان اینکه اساس کار ما مقاومت، انسجام، وحدت و حمایت از دولت است، درباره تکلیف و استراتژی داخلی گفت: دشمن وحدت داخلی کشور را نشانه گرفته است و می‌خواهد از طریق مسائل داخلی به پایه‌های نظام جمهوری اسلامی ایران ضربه وارد کند اما هیچ گاه زور بر ایران اثری نداشته و نخواهد داشت.

وزیر کشور با اشاره به کاهش ۳۸درصدی اعتراضات نسبت به سال گذشته ادامه داد: این موضوع به دلیل بهتر شدن شرایط نیست بلکه باید کارآمدی و خدمات را افزایش دهیم تا موجبات رضایتمندی مردم فراهم شود این وضعیت به دلیل درک صحیح مردم از مشکلات و مقابله و وحدت آنها در مقابل دشمنان است.

وی با بیان اینکه از ابتدای خدمت دولت تاکنون ۱۶ استاندار معارفه و سپس در مرحله بازنشستگی ۱۶ مدیر نیز جا به جا شده‌اند، تأکید کرد: این تغییرات با وجود سخت بودن در این ۴ سال سبب شد ظرفیت سازی مناسبی از لحاظ کادر مدیریتی ایجاد کنیم.

رحمانی فضلی با اشاره به اینکه انتخابات به عنوان یک مانور اصلی قدرت ملی در مقابل دشمنان است، افزود: امسال مانند سال‌های قبل انتخابات باید در فضایی امن، سالم، با آرامش و با مشارکت حداکثری برای تقویت دولت و پیوند بین مردم و حاکمیت برگزار شود.

وزیر کشور در ادامه با اشاره به مشکل پسماند در استان‌های شمالی کشور نیز گفت: حل مشکلات پسماند بر عهده وزارت کشور نیست ولی به عنوان دستگاه هماهنگ کننده ۱,۰۰۰ میلیارد تومان از عوارض زیست محیطی به استان‌های شمالی به ویژه گیلان و مازندران اختصاص یافته است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه