آبرسانی به آستان “امامزاده نورالعرش” در مسیری کوهستانی و صعب العبور توسط گروه جهادی شهید رودباری + تصاویر

رئیس اداره اوقاف رودبار از آبرسانی به روستا و آستان “امامزاده نورالعرش” به همت گروه جهادی شهید “سید یونس رودباری” خبر داد.

آبرسانی به آستان “امامزاده نورالعرش” در مسیری کوهستانی و صعب العبور توسط گروه جهادی شهید رودباری + تصاویر

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام حمید رهبرشاد رئیس اداره اوقاف رودبار در گفتگو با ۸دی، اظهار کرد: آبرسانی به آستان امامزاده نورالعرش رودبار به همت گروه جهادی و رضوی دانشجویی شهید سید یونس رودباری اجرا شد.

رئیس اداره اوقاف رودبار با بیان اینکه عملیات آبرسانی از دو هفته پیش آغاز شد، بیان کرد: به سازی و حفر و لوله گذاری یک کیلومتری خط انتقال در مسیرهای کوهستانی و صعب العبور با تلاش بی وقفه دانشجویان گروه جهادی انجام گرفت.

وی افزود: در این پروژه خدمت رسانی ۲۰ نفر از دانشجویان گروه جهادی یاد شده مشارکت داشتند.

رهبرشاد خاطرنشان کرد : این پروژه به همت گروه جهادی رضوی شهید سید یونس رودباری از دو هفته پیش آغاز شد.

وی با اشاره به تامین محل اسکان این گروه جهادی از سوی اوقاف رودبار گفت: بخشی از هزینه لوله های استفاده شده در این طرح خدمت رسانی از محل اعتبارات عمرانی بقعه متبرکه نورالعرش تامین می شود.

رئیس اداره اوقاف ضمن قدردانی از گروه های جهادی که وقت خود را صرف خدمت به مردم می کنند، گفت: بهره گیری از توان نیروهای جهادی در ترویج امور فرهنگی و عمرانی بقاع شهرستان رودبار در دستور کار قرار دارد.

به گزارش ۸دی، بقعه “امامزاده نورالعرش” بین روستاهای سی دشت و طالکوه واقع شده است. مراسم های مذهبی همچون “علم واچینی” با حضور گسترده مردم در این بقعه برگزار می شود.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه