بازدید مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیاء کشور از روند فعالیت‌های کانون تفکر زبرالحدید در رشت

سید احمد عبودتیان، مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیاء کشور، از روند فعالیت‌های کانون تفکر زبرالحدید استان گیلان بازدید کرد.

بازدید مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیاء کشور از روند فعالیت‌های کانون تفکر زبرالحدید در رشت

به گزارش هشت دی، سید احمد عبودتیان در بازدید از کانون تفکر زبرالحدید در رشت با بیان اینکه فعالیت‌های این مجموعه همانند ماجرای مباهله است اظهار داشت: به جوشش درآوردن جامعه و به ویژه نخبگان حرکت بزرگی است که کانون تفکر زبرالحدید در حال انجام آن است.

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیاء کشور با تاکید بر لزوم توجه به رویکردهای اجتماعی در مسیر حل مشکلات و سیاست‌گذاری‌ها عنوان داشت: یکی از تاکیدات مقام معظم رهبری ایجاد مجموعه‌های قرارگاهی در مسیر بررسی وضعیت کشور است.

عبودتیان نخبگان را پیشران‌های فعالیت‌های مختلف در کشور دانست و خاطرنشان کرد: الگوی مدیریتی امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری منحصر به فرد است و حتی برخی از مسئولان کشور نیز آن را درک نمی‌کنند.

وی با بیان اینکه استان گیلان استانی متمدن، پیشرفته و باظرفیت است خاطرنشان کرد: از شما نخبگان می‌خواهم تا به مسئله هویت شهر رشت بیشتر توجه کرده و در این حد ورود کنید.

مسئول قرارگاه فرهنگی خاتم‌الاوصیاء کشور با اعلام اینکه حمایت دختران محجبه جوان از حجاب بهترین راه دفاع از حجاب است تصریح کرد: بهترین راه دفاع از ارزش‌های انقلاب این است که انقلابیون و نخبگان با تمام قوا از باورهای خود دفاع کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان گیلان نیز در این بازدید ضمن تقدیر از فعالیت‌های کانون تفکر زبرالحدید ابراز داشت: استان گیلان دارای جوانان نخبه و متعهدی است که باید از ظرفیت آن‌ها به نحو احسن استفاده کرد.

ححت‌الاسلام والمسلمین سعید مهدوی با اشاره به اینکه جوانان نخبه گیلانی به هویت دینی خود می‌بالند ابراز داشت: کانون تفکر زبرالحدید امروز به خوبی در زمینه تولید علم که یکی از دستورات مقام معظم رهبری است ورود کرده و موفق نیز بوده است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه