در گفتگو با 8دی مطرح شد:

کسی که آیت الله کاشانی و نواب صفوی را تخریب می کند از لحاظ تاریخی بی سواد است/ عده ای نه اصلاح طلب بلکه فرصت طلب اند!

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در واکنش به توهین بی شرمانه اصلاح طلب گیلانی به شهید نواب صفوی و آیت الله کاشانی با بیان اینکه چنین افرادی از لحاظ تاریخی بی سواد هستند، گفت: این آقایی که این حرف ها را زده یا سواد سیاسی ندارد یا تاریخ نخوانده یا بسیار سطح پایین فکر می کند.

کسی که آیت الله کاشانی و نواب صفوی را تخریب می کند از لحاظ تاریخی بی سواد است/ عده ای نه اصلاح طلب بلکه فرصت طلب اند!

حجت الاسلام محمد زارع فومنی، دبیرکل حزب مردمی اصلاحات و مدیرمسئول روزنامه صدای اصلاحات در گفت وگو با خبرنگار هشت دی در رابطه با توهین بی شرمانه اصلاح طلب گیلانی به شهید نواب صفوی و آیت الله کاشانی با بیان اینکه چنین افرادی از لحاظ تاریخی بی سواد است، اظهار کرد: این آقایی که این حرف هارا زده یا سواد سیاسی ندارد یا تاریخ نخوانده یا بسیار سطح پایین فکر می کند.

 

** آیت‌الله کاشانی، نواب صفوی و… حافظ منافع ملی کشور بودند

وی با بیان اینکه این کار دست بردن در تاریخ است و در راستای توجیح کردن افرادی است که ثمره ای برای کشور نداشتند، گفت: آیت‌الله کاشانی و نواب صفوی و… همیشه از تمامیت ارضی کشور و منافع ملی دفاع کرده‌اند.

 

** اگر مصدق از آیت‌الله کاشانی کمک نمی خواست موفق نمی شد

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات در ادامه تصریح کرد: تنها کسی که در نهضت نفت کنار مصدق با تمام قدرت ایستادگی کرد و سنگ بنای نهضت آن زمان را گذاشت آیت‌الله کاشانی بود، او از مبارزین این کشور و این انقلاب و نظام بود به طوری که میتوان چنین آدم هایی را از بنیان گذاران اصلی این انقلاب و نظام دانست.

 

وی با بیان اینکه اگر مصدق از آیت‌الله کاشانی کمک نمی خواست موفق نمی شد ابراز کرد: مصدق همراه با آیت‌الله کاشانی توانست نظر مذهبی ها را جلب و مردم را تشویق به حمایت از نهضت ملی نفت کند.

 

** تخریب چهره های مذهبی و ملی کشور اشتباه بزرگ تاریخی است

مدیرمسئول روزنامه صدای اصلاحات افزود: کسانی که به دنبال ضربه زدن به چهره های مذهبی و ملی این کشور هستند اشتباه بزرگی را مرتکب می شوند.

 

زارع فومنی تصریح کرد: امثال کسانی که در کشور ما تاریخ ساز بودند مثل آقایان نواب صفوی و کاشانی و دیگران، این ها در طول تاریخ این کشور خدمات بزرگی را با خون و ایثارشان تقدیم کرده اند و من معتقدم کسانی که به دنبال تخریب این چهره ها هستند به دنبال همان تفکر انگلیسی و روباه صفتی انگلیسی هستند.

 

وی افزود: من معتقد هستم که مصدق ها، کاشانی‌ها، نواب‌ها و همه کسانی که در آن دوره مبارزه کردند به عشق ایران، اسلام و کشور مبارزه کردند و اگر بین آنها خط بکشیم یک اشتباه بزرگ تاریخی است.

 

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات با بیان اینکه چنین افرادی نه اصلاح طلب بلکه فرصت طلب هستند گفت: اصلاح طلبان هیچ وقت چهره های ملی و مذهبی را تخریب نمی کنند زیرا به دنبال اصلاح امور هستند نه مخالفت با اعتقادات واقعی مردم.

 

** اصلاح طلب های واقعی کسانی هستند که از این نظام و انقلاب محافظت می کنند

مدیرمسئول روزنامه صدای اصلاحات ادامه داد: اصلاح طلب های واقعی کسانی هستند که از این نظام و انقلاب محافظت می کنند چون برای این کشور خون ها داده شده و جان هزاران هزار جوان تقدیم این انقلاب شده و چنین افراد تخریب کننده ای در اصلاحات نیز خیلی تحویل گرفته نمی شوند.

 

وی با بیان اینکه مردم به این افراد رغبت و علاقه ندارند و اکثرا تنها هستند، خاطر نشان کرد: این افراد ریشه و اصالت نداشته و دنبال مطرح شدن در انتخابات هستند تا بتوانند از آب گل آلود ماهی بگیرند.

 

به گزارش ۸دی، یکی از فعالان سیاسی اصلاح طلب در اقدامی عجیب دست به تخریب چهره هایی همچون شهید نواب صفوی و آیت الله کاشانی زده است، وی در توییتی نوشت: نواب صفوی، کاشانی و یارانشان همان داعشی های فعلی هستند و فقط ترور و آدمکشی را آموخته بودند!

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
اعتقادات واقعی مردم ربطی به نواب صفوی و آیت ا... کاشانی ندارد! شما فقط به بخشی از ماجرا اشاره کردید در این مصاحبه. آن آقای اصلاح طلب هم که آن حرفها را زد تاریخ پژوه است و از خودش حرف نزده است. اگر آقای زارع فومنی راست می گوید برود با آقای بیناپور مناظره کند تا سوء تفاهمات برطرف شود.
در حاشیه