پدرخوانده‌ها می‌خواهند نامزدهای فاقد صلاحیت را به جریان اصلاحات تحمیل کنند

دبیرکل حزب مردمی اصلاحات و داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: نهاد اجماع‌ساز را به این شکل قبول ندارم، این شورا شورای اجماع نیست بلکه شورای اختلاف است و می‌خواهند نامزد خود را به جریان بزرگ اصلاحات تحمیل کنند و ما اصلاح‌طلبان چنین اجازه‌ای به آنها نخواهیم داد که برای دیگران تصمیم بگیرند و تا آخر در صحنه خواهیم ماند و واقعیت‌ها را به مردم خواهیم گفت.

پدرخوانده‌ها می‌خواهند نامزدهای فاقد صلاحیت را به جریان اصلاحات تحمیل کنند

به گزارش ۸دی، دبیرکل حزب مردمی اصلاحات و داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اینجاب آمادگی دارم با تمامی نامزدهای برای ریاست جمهوری مناظره کنم تا برنامه‌های خود را در یک فضای مناسب اعلام کنیم. بنده ساز و کار نهاد اجماع‌ساز را به این شکل قبول ندارم چرا که آنها شورای نگهبان دومی شکل داده‌اند و افراد با صلاحیت را محروم و افرادی که خودشان می‌خواهند را مطرح می‌کنند.

وی در ادامه افزود: این شورا شورای اجماع نیست بلکه شورای اختلاف است و می‌خواهند نامزد خود را به جریان بزرگ اصلاحات تحمیل کنند و ما اصلاح طلبان چنین اجازه ای به آنها نخواهیم داد که برای دیگران تصمیم بگیرند و تا آخر در صحنه خواهیم ماند و واقعیت‌ها را به مردم خواهیم گفت.

“حجت الاسلام محمد زارع فومنی” با تاکید بر اینکه این اجماع به درد انتخابات ریاست جمهوری نمی‌خورد چرا که افراد رانت خوار و قدرت طلب و استمرار طلب در مسئولیت گرفتن در طول پیروزی انقلاب همواره خود را قیم و پدرخوانده جریان اصلاحات می‌دانند. من به عنوان یک اصلاح طلب نواندیش و نوگرا اعلام می‌کنم که با چهارچوب‌های اجماع مخالفم و خود را نامزد جریان بزرگ اصلاحات می‌دانم و چند گروه و شخص حق ندارند برای اصلاحات تصمیم‌گیری کنند.

این داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی تمام برنامه های انتخاباتی خود را برای مردم شریف ایران تشریح کنم و از همه رسانه‌ها می‌خواهم که کمک کنند تا ما بتوانیم دیدگاه‌های خود را به مردم عرضه کنیم. ما به یک انتخابات پرشور و با نشاط نیاز داریم و مطمئنا حضور کاندیدای جوان مثل بنده و دیگران می‌تواند فضای انتخابات را رقابتی‌تر و شور انتخاباتی ایجاد کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه