واکنش توییتری ها به «عصر جدید» +تصاویر

پس از پایان مسابقه تلویزیونی استعدادیابی «عصر جدید» کاربران فضای مجازی این برنامه را نقد کردند.

واکنش توییتری ها به «عصر جدید» +تصاویر

به گزارش هشت دی،کاربران فضای مجازی پس از اتمام برنامه پرطرفدار عصرجدید و اعلام نام برندگان نهایی آن، با هشتگ عصرجدید نظرات خود را درباره پخش این برنامه در توییتر منتشر کردند.

برنامه تلویزیونی عصر جدید توانست در مدت زمانی کوتاه، طرفداران و مخاطبان بسیاری را جذب کند. مجری این برنامه احسان علیخانی و داوران آن رویا نونهالی، امین حیایی، آریا عظیمی نژاد و سید بشیر حسینی بودند.

از نفرات اول تا پنجم شرکت‌کنندگان این رقابت بیشتر بدانید: فاطمه عبادی از ماهشهر٬ هنرمندی که با شن طرح‌هایی از دغدغه های اجتماعی خود را در عصرجدید نشان داد موفق شد در جایگاه نخست شرکت کنندگان این مسابقه قرار گیرد. محمدزارع پسر جسوری که با اجرای حرکات خطرناک و کم سابقه از صحنه سیرک به قاب عصرجدید راه یافته بود در جایگاه دوم قرار گرفت. پارساخائف نوجوان مستعد عرصه موسیقی که با اجرای قطعاتی سنگین و ‌ماندگار توانست حلقه وصل دهه هشتادی‌ها با موسیقی اصیل ایرانی باشد در جایگاه سوم ایستاد. سعیدفتحی‌روشن که رمزآلودترین اجرای سال‌های اخیر تلویزیون را داشت و همواره مخاطبان را غافلگیر می‌کرد٬ چهارم شد. دختران‌نینجا هم که با اجراهای جسورانه٬ هنرهای رزمی خود را به نمایش گذاشتند و گوشه‌ای از استعدادهای بانوان ایران را معرفی کردند و پنجم شدند.

در ادامه  نظرات برخی از کاربران توییتر با هشتگ عصرجدید را مشاهده می‌کنید:

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه