فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت:

خدمات دهی به کشاورزان رشتی با اجرای طرح “همگام با کشاورز”/ جمهوری اسلامی ایران قدرت باز دارندگی دارد

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در نشست خبری با اشاره به اجرای طرح “همگام با کشاورز”، گفت: با اجرای این طرح در شهرستان رشت ۶۰ مهندس به یک هزار کشاورز خدمات لازم را جهت افزایش تولید محصول برنج ارائه داده‌اند.

خدمات دهی به کشاورزان رشتی با اجرای طرح “همگام با کشاورز”/ جمهوری اسلامی ایران قدرت باز دارندگی دارد

به گزارش خبرنگار ۸دی، جمشید اصحابی ظهر امروز در نشست تجلیل از اصحاب رسانه با تبریک روز خبرنگار، اظهار کرد: یکی از تقابل های جدی ما در مقابله با استکبار است، اظهار کرد: با بهره‌گیری از گفتمان مقاومت می‌توان در برابر نقشه‌های شوم دشمنان ایستاد.

وی با اشاره به هجمه های دشمن در عرصه های اقتصادی، سیاسی و روانی، گفت: شما خبرنگاران افسران این جنگ نرم هستید.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در ادامه با تبریک عید غدیر، گفت: معنی شیعه بودن تبعیت کردن است و شیعیان در عرصه های مختلف در حکومت داری، ظلم ستیزی و… باید طبق توصیه های امیرالمؤمنین (ع) حرکت کنند.

اصحابی با اشاره به سقوط پهپاد آمریکایی توسط ایران، گفت: جمهوری اسلامی ایران قدرت باز دارندگی دارد.

وی گفت: ضربه متقابل یعنی یک کشور به این قدرت برسد که اگر یک ابرقدرت به آن حمله کند، قدرت دفاع و قدرت ضربه متقابل داشته باشد و ما با این بودجه توانستیم سامانه ای طراحی کنیم که پهپاد در حرکت هدف گیری کند.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت در ادامه با بیان اینکه اجرای طرح همگام با کشاورز یکی از طرح‌های مهم سپاه است، گفت: با اجرای این طرح در شهرستان رشت ۶۰ مهندس به یک هزار کشاورز خدمات لازم را جهت افزایش تولید محصول برنج ارائه داده‌اند.

وی با تاکید بر اینکه با اجرای این طرح تا سه سال آینده از نظر تولید برنج خودکفا می‌شویم خاطرنشان کرد: امید است به زودی طرح‌های این‌چنینی جهت افزایش دانه‌های روغنی در استان اجرایی شود.

حجت‌الاسلام رهبر مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه ناحیه مرکزی رشت نیز در این مراسم با اشاره به اینکه قبل از منعکس کردن اخبار، صحت آن را مطمئن شویم اظهار کرد: پرسش از انسان‌های خبره باید مدنظر خبرنگاران باشد تا بتوانند به خوبی اخبار خوب را در جامعه منعکس کند.

وی با بیان اینکه بسیج فعالیت‌های گسترده‌ای در حوزه‌های مختلف دارد گفت: بسیج مظلوم است، زیرا حجم کار‌هایی در که زمینه فرهنگی و اقتصادی انجام می‌دهد خوب بازتاب پیدا نمی‌کند.

حجت الاسلام رهبر خاطرنشان کرد: بسیج فعالیت‌های گسترده‌ای در عرصه اجتماعی دارد لذا خبرنگاران می‌توانند  مظلومیت فعالیت بسیج را با دست توانای خود  برطرف کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه