فرماندار رشت: نامه کتبی انحلال شورا را به استاندار ابلاغ کرده بودم

فرماندار در رابطه با ۱۱ماه عدم انتخاب شهردار در توسط شورای شهر رشت گفت: نامه کتبی انحلال شورا را به استاندار ابلاغ کردم لیکن بنا به دلایلی استاندار صلاح ندانست.

فرماندار رشت: نامه کتبی انحلال شورا را به استاندار ابلاغ کرده بودم

به گزارش خبرنگار هشت دی، میرشمس مومنی زاده در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسب روز خبرنگار، این قشر جامعه را مشعل داران آگاهی بخشی و چراغ راه جامعه خواند و اظهار کرد: خبرنگاران حلقه واسط بین مردم با مسئولان اجرایی و حاکمیتی هستند که همواره دارای نقشی همسو با رسالت انبیا و جایگاه معلمی در جامعه هستند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران با نقش آفرینی می توانند وحدت ایجاد کنند بیان کرد: امید و نشاط لازمه رشد و پیشرفت جامعه است و خبرنگاران نیز قشر نشاط آفرین و امید بخش هستند.

فرماندار رشت تکامل و تعامل را از دیگر الزامات پیشرفت جوامع خواند و گفت: اگر خبرنگاران به رسالت خود درست عمل کنند سرمایه اجتماعی و اعتماد افزایش می یابد و با محکم تر شدن حلقه اعتماد، جوامع نیز پیشرفت می کنند.

مؤمنی زاده با بیان اینکه جامعه ای که قصد رسیدن به آرمان های بزرگ چون توسعه را دارد باید از مشارکت سیاسی واجتماعی آحاد جامعه برخوردار باشد ابراز کرد: لازمه جامعه ای با توسعه وجود افراد مسئولیت پذیر و مطالبه گری است که از حدود خود آگاهی داشته باشند.

وی با تاکید بر نقش خبرنگاران در همراهی و پشتیبانی از مدیران اجتماعی افزود: همانگونه که جامعه به خبرنگار و رسانه احترام می گذارد، اهالی رسانه نیز باید با عملکرد خوب جایگاه خود را احراز کنند و جامعه را به سمت توسعه و پیشرفت سوق دهند.

وی در رابطه با ۱۱ماه عدم انتخاب شهردار در توسط شورای شهر رشت گفت: نامه کتبی انحلال شورا را به استاندار ابلاغ کردم لیکن بنا به دلایلی استاندار صلاح ندانست اما نظر من الان هم همان است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه