واکنش عضو شورای شهر به کتاب خواندن شهردار با عینک آفتابی+ عکس

بهراد ذاکری عضو شورای شهر رشت در واکنش به گزارش خبری تاکسی نشینی شهردار این شهر نوشت: برای بررسی مشکلات مردم احتیاج به شو آف با دوربین نیست؛ حتی لازم نیست وانمود کرد که از پشت عینک آفتابی مطالعه می کنی!

واکنش عضو شورای شهر به کتاب خواندن شهردار با عینک آفتابی+ عکس

به گزارش ۸دی، بهراد ذاکری عضو شورای شهر رشت در واکنش به گزارش خبری تاکسی نشینی شهردار رشت در اینستاگرام خود نوشت: برای بررسی مشکلات مردم احتیاج به شو آف با دوربین رسانه میلی نیست. حتی لازم نیست وانمود کرد که از پشت عینک آفتابی مطالعه می کنی.

مسیری که شهردار رشت در حال طی آن است متاسفانه همان چیزی ست که پیش بینی من از ایشان بود.

درست است که به وی رای ندادم ولی متاسفم که شرایط اینگونه رقم خورده است. کاش جناب حاج محمدی که تا چند ماه قبل شهرداری رشت را در رویا هم به سختی می توانست تصور کند، حداقل از مشاورینی بهره بگیرد که میزان شعور و درک مردم رشت را برایش به درستی ترسیم کنند که تا این حد اسیر پوپولیسم نگردد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
مردم
وقتی خواص جامعه به خاطر منافع شخصی خود سکوت می کنند و انتظار دارند عوام جامعه در خصوص مباحث کلان نقش ایفا نمایند ، نتیجه ای جزء رفتارهای پوپولیستی از مسئولین اجرایی نخواهیم دید.
شاهد
به نظر من هشت دی خیلی فهم رسانه ای نداره . وقتی شما توی این رسانه به نقل از بهراد ذاکری که توی صفحه اش انواع و اقسام اتهامات رو متوجه نظام می کنه ، می نویسی رسانه میلی یعنی همه اتهامات مربوط به صدا و سیما رو قبول داری . ای کاش ی سوزن به بهراد ذاکری می زدید برای این ادبیاتش بعد جوال دوز رو فرو می کردید توی شهردار جدید . متاسفم برای شما که نگاه جناحی رو فدای همه چیز می کنید .
مشهود در پاسخ به شاهد
مثل اینکه شمام از شعور رسانه ای چیزی حالیتون نمیشه!! این فقط بیان یک واکنشه، ربطی به حزب و جناح طرفم نداره! کاری که رسانه هایی که شعور مخاطب براشون مهمه انجام میدن و البته رسانه های تندخو که از جوال دوزشان با رنگ و لعاب جناحی و دقیقا به خاطر منافع شخص!! استفاده می کنند بی بهره اند.
در حاشیه