مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان:

دخالت های غیر کارشناسی در جهت تامین برخی اغراض سیاسی به نفع مردم نیست

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان گفت: از برخی مسئولین خارج از دانشگاه خواهشمندم تنش های جناحی وسیاسی خود را وارد فضای دانشگاه علوم پزشکی گیلان نکنند.

دخالت های غیر کارشناسی در جهت تامین برخی اغراض سیاسی به نفع مردم نیست

به گزارش  ۸دی حجت الاسلام والمسلمین علی اسماعیلی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان ضمن تبریک دهه ی کرامت، انتصاب ارسلان سالاری به را عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان تبریک گفت و از زحمات شاهرخ یوسف زاده چابک قدردانی نمود.

حجت الاسلام والمسلمین اسماعیلی در رابطه باجلوگیری از سوق دادن فضای دانشگاه در مسیر اغراض سیاسی تاکید کرد: از برخی مسئولین خارج از دانشگاه خواهشمندم با احترام به قانون وهمراهی با تصمیمات اتخاذ ‌شده از سوی مسئولین وزارت بهداشت و درمان، در حوزه ی مسئولیتی خودشان دغدغه داشته باشند و تنش های جناحی وسیاسی خود را وارد فضای دانشگاه علوم پزشکی گیلان نکنند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی گیلان در ادامه افزود:دخالت های غیر کارشناسی در جهت تامین برخی اغراض سیاسی به نفع مردم نیست و خدمت رسانی به مردم عزیز استان در عرصه بهداشت و درمان را به مخاطره می اندازد. ما اکنون در گوشه و کنار شاهد اظهار نظرها و اشکالات در ابتدای کار هستیم وبا توجه به اینکه هنوز فعالیتی صورت نگرفته و عملکردی انجام نشده, حسن نیت این افراد را با ابهام مواجه می سازد . البته اشکال سازنده برای رساندن دانشگاه به مطلوب مورد انتظار شایسته تقدیر میباشد.

وی در پایان بیان داشت: از کسانی که در مسیر حق و در راستای خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی و حفظ حقوق بیت المال قدم بردارند, تا زمانی که در این مسیر باشند, حمایت خواهیم کرد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه