نخستین بازیکن سپیدرود یک‌ساله تمدید کرد

وینگر تیم فوتبال سپیدرود رشت به‌عنوان نخستین بازیکن تیم فوتبال سپیدرود رشت قرارداد خود را با این تیم تمدید کرد.

نخستین بازیکن سپیدرود یک‌ساله تمدید کرد

به گزارش هشت دی،پس از مشخص شدن وضعیت نیمکت تیم فوتبال سپیدرود رشت و حضور علی نظرمحمدی در رأس کادر فنی این تیم، یارگیری‌های تیم فوتبال سپیدرود برای حضور مقتدرانه در رقابت‌های لیگ دسته اول آغاز شد.

محمد نزهتی وینگر فصل گذشته تیم فوتبال سپیدرود رشت قرارداد خود را به‌عنوان نخستین بازیکن این تیم، به مدت یک‌فصل دیگر با سرخ‌های شهر باران تمدید کرده و در لیگ دسته اول فصل ۹۸-۹۹ با پیراهن سپیدرود رشت ادامه خواهد داد.

نزهتی در رقابت‌های لیگ دسته اول فصل ۹۵-۹۶ با صلاحدید علی نظرمحمدی به جمع سپیدرود رشت ملحق شد و سه فصل اخیر را در این تیم توپ زده است، وی پیش از سپیدرود در تیم‌های ملوان انزلی، نفت تهران، فجر شهید سپاسی شیراز، سایپا تهران و شهرداری اردبیل توپ زده است.

تیم فوتبال سپیدرود رشت در رقابت‌های لیگ برتر فصل ۹۷-۹۸ با کسب ۲۰ امتیاز در رده پانزدهم جدول جای گرفته و پس از دو فصل حضور در بالاترین سطح فوتبال کشورمان به رقابت‌های لیگ دسته اول سقوط کرد.

تیم فوتبال سپیدرود رشت پس از سقوط به رقابت‌های لیگ دسته اول پنج بازیکن خود را ازدست‌داده است، محمد بلبلی، مهرداد بایرامی، حسین شنانی، میثم تهیدست و میلاد شیخی سلیمانی از این تیم جداشده‌اند، جدایی بلبلی در حالی رقم خورده است که این بازیکن دو فصل دیگر با باشگاه سپیدرود قرارداد داشته است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه