یک و نیم میلیارد ریال کالای قاچاق و غیرمجاز در گیلان امحاء شد

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان گفت: حدود دو تن کالاهای غذایی، دارویی و آرایشی و بهداشتی قاچاق و غیرمجاز به ارزش یک میلیارد و ۵۲۹ میلیون ریال توقیف و امحا شد.

یک و نیم میلیارد ریال کالای قاچاق و غیرمجاز در گیلان امحاء شد

به گزارش ۸دی به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان، زهرا حصاری اظهار داشت: در خرداد ماه سال جاری حدود دو تن کالاهای غیرمجاز و قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۲۹ میلیون ریال با حضور نمایندگان معاونت غذا و دارو این دانشگاه توسط اموال تملیکی استان در رشت امحاء شد.

وی خاطرنشان کرد: کالاها شامل توقیفات قاچاق از سطح استان بوده که احکام قضایی آنها صادر شده بود.

بر اساس گزارش دیگری از دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی گیلان، دبیر هم اندیشی استانی اساتید و نخبگان دانشگاه‌های گیلان از برگزاری کارگاه توانمندسازی فرهنگی، ضیافت اندیشه اساتید و نخبگان در مرداد ماه سال جاری خبر داد.

فردین مهرابیان اظهار داشت: توانمندسازی فرهنگی اساتید، کارگاه ضیافت اندیشه اساتید و نخبگان دانشگاه با محور اخلاق علمی و حرفه‌ای سطح چهار (اخلاق پزشکی) و سبک زندگی پنجم پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکیتا نهم مرداد ماه سال جاری در محل دانشکده پرستاری و مامایی شهیدبهشتی رشت برگزار می‌شود.

از این رو اساتید دانشگاه علوم پزشکی گیلان می‌توانند، برای ثبت نام در کارگاه مذکور از طریق سایت ضیافت اندیشه اساتید و نخبگان به آدرس ZiafatAsatid.Nahad.ir اقدام کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه