آنچه در بلوار گیلان رخداد؛ 

فاز دیگری از سناریوی فتنه ۹۸ دشمن/ هوشیاری، لازمه برخورد با نقشه های جدید ضد انقلاب + واکنش کاربران

روایت شاهدان عینی که در شبکه های اجتماعی منتشر شده است از حضور هدفمند یک زن غیر گیلانی در بلوار گیلان حکایت می کند که در آن ساعات به دلیل مصرف مشروبات الکلی حالت غیرعادی داشت، تلاش وی برای برهم زدن نظم عمومی از طریق انجام اعمال منافی عفت عمومی و مغایر با حیا و دور از شان زن ایرانی، خود مؤید این نکته است.     

فاز دیگری از سناریوی فتنه ۹۸ دشمن/ هوشیاری، لازمه برخورد با نقشه های جدید ضد انقلاب + واکنش کاربران

به گزارش ۸دی، همزمان با هم صدایی گروه های مختلف سیاسی و اجتماعی در حمایت از بانوی آمر به معروف خمامی و نیز افزایش درخواست های مردمی در زمینه مقابله با افرادی که امنیت عمومی جامعه و خانواده ها را با بی عفتی و انجام اعمال منافی عفت خدشه‌دار می‌کنند، رسانه‌های ضد انقلاب از بنگاه خبر پراکنی روباه پیر و رسانه فارسی زبان سعودی گرفته تا کانال های ضد انقلاب و کاسه لیس های داخلی اقدام به صحنه سازی و انتشار تصاویری از برخورد پلیس با زنی که حالت عادی نداشته و در یکی از خیابان های رشت اقدام به کشف حجاب و رفتارهایی عجیب کرده بود، نموده اند.

بررسی های انجام شده و نیز فیلم کامل این حادثه که با تقطیع ناشیانه از سوی ضد انقلاب در حال انتشار است، حاکی از برنامه‌ریزی شده بودن این اتفاق، آن هم همزمان با افزایش تقاضای مردمی در زمینه برخورد با مفاسد اخلاقی است.

روایت شاهدان عینی که در شبکه های اجتماعی نیز منتشر شده و در ادامه می آید از حضور هدفمند این زن غیر گیلانی که از استانی دیگر به رشت آمده بود و در آن ساعات به دلیل مصرف فراوان مشروبات الکلی حالت غیرعادی داشت، حکایت می کند. تلاش وی برای برهم زدن نظم عمومی از طریق انجام اعمال منافی عفت عمومی و مغایر با حیا و دور از شان زن ایرانی، خود موید این نکته است.

به نظر می رسد وحدت نظر ایجاد شده در عموم مردم در زمینه ایجاد امنیت روانی و اخلاقی در محیط‌های عمومی، موجب شده است تا ضد انقلاب با انفعال وارد طراحی فاز جدیدی شده و با طراحی سناریوهای اینچنینی اقدام به فضاسازی برای بر هم زدن این وفاق عمومی کند.

در این میان همگان با هشداری باید دقت کنند تا ضمن شناخت سناریوهای پیچیده دشمن، و البته با بروز رفتارهایی صحیح و مبتنی بر درک فضای عمومی جامعه، امید دشمن را نقش بر آب نمایند.

 

 

گفتگوی ۸دی با یک منبع آگاه در این رابطه را اینجا بخوانید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
ناشناس
فاز دیگری از سناریوی فتنه ۹۸ دشمن/ هوشیاری، لازمه برخورد با نقشه های جدید ضد انقلاب
در حاشیه