یادداشت/

این جمله مشهور آقا یادتان نرود؛ “فتنه خط قرمز نظام است”

۸دی: محکومان امنیتی فتنه ۸۸ چگونه از نهادهای قانونی و یا شورای تامین رشت مجوز سخنرانی گرفتند؟!

این جمله مشهور آقا یادتان نرود؛ “فتنه خط قرمز نظام است”

به گزارش ۸دی: در کنار برداشت های باب میل اصلاح طلبان از بیانات مقام معظم رهبری در سخنرانی های مختلف خیلی متعجب نیستیم اما این جمله مشهور آقا که “فتنه خط قرمز نظام است” را به راحتی نمی توان نادیده انگاشت اما ظاهرا ترکیب افراد مجوزدهنده و یا ترکیب شورای تامین رشت طوری است که حتی خط قرمز بودن فتنه را نیز قبول ندارد و در همین راستا به خانم دکتر “آذر منصوری” محکوم فتنه ۸۸ مجوز سخنرانی می دهد. وی در فتنه ۸۸  سه سال حبس را در کارنامه خود در اقدام علیه امنیت ملی ایران دارد.

متاسفانه این  ترکیب به اصطلاح قانونی طوری است که به فتنه گران مجوز می دهند و سخنرانی امثال دکتر رفیعی استاد برجسته حوزه و دانشگاه در گیلان تعطیل می شود!

اما سخن من با استاندار است که ظاهرا در عصبانیت خود فراموش کرده بود اکثریت ترکیب شورای تامین رشت از تندروهای اصلاح طلب است، معترضین حزب اللهی ها را با گردنی متورم در سخنرانی آماج حمله خود قرار دادید!
جناب استاندار! ما که می دانیم فشار از خارج استان گیلان شما را عصبانی کرده بود و شما بالاخره باید مثل دیدار با بزرگان ممنوع التصویر موسسه باران جهت مصالحی گاه این چنین رفتار رسانه ای و در حد مصرف استانی یا داخل حزبی داشته باشید اما متوجه حکم آتش به اختیار ی ما نیز باشید که در صورت غفلت و خواب مسوولین علیه فتنه گران لحظه ای سکوت نخواهیم کرد.

یادتان باشد وقتی فلان شخصیت  استانی خودش در فتنه ۸۸ دست داشته و جزء فتنه گران بوده یا فلان معاون سیاسی خودش محرک فتنه گران بوده و با حمایت انها پست گرفته چه انتظاری از شورای تامین داریم؟!

نکته این است که خانم آذر سه سال محکوم امنیتی فتنه ۸۸ بوده و نباید مجوز میگرفت مجوز دهندگانش نیز زمینه های آشوب را فراهم کردند! این جماعت خودشان به فتنه به عنوان خط قرمز نظام و رهبری نگاه نمی کنند!

دکتر سید اسماعیل حسینی اجداد نیاکی
دانشیار دانشگاه گیلان

هشت دی: انتشار یادداشت‌ و متن های ارسالی به تحریریه پایگاه خبری هشت دی به معنای تائید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع و احترام به دیدگاه مخاطبان منتشر می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه