بخشی: مسؤولیت‌های بیشتری به بانوان گیلانی در ورزش سپرده می‌شود

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با اشاره به پتانسیل بالای بانوان گیلانی در مدیریت ورزشی گفت: عملکرد خیره‌کننده بانوان گیلانی در دو شهرستان آستانه‌ و لاهیجان نشان از توانایی بالای مدیریتی بانوان داشته و مسؤولیت‌های بیشتری به بانوان گیلانی سپرده می‌شود.

بخشی: مسؤولیت‌های بیشتری به بانوان گیلانی در ورزش سپرده می‌شود

به گزارش هشت دی،مریم بخشی در رشت با اشاره به موفقیت بانوان گیلانی در سطوح مدیریتی اظهار کرد: یکی از اولویت‌های اداره کل ورزش و جوانان گیلان پس از قبول مسؤولیت توسط بنده، استفاده از نیروهای جوان و بانوان بوده است، با سپردن ریاست اداره ورزش و جوانان شهرستان‌های آستانه‌اشرفیه و لاهیجان به دو بانوی گیلانی، بخشی از برنامه‌های خود را عملی کردم.

وی با تأکید بر توانایی بالای بانوان گیلانی خاطرنشان کرد: فاطمه قاسمی به‌عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان آستانه‌اشرفیه و اسلام پرست به‌عنوان رئیس اداره ورزش و جوانان لاهیجان روندی موفقیت‌آمیز داشته و در مدت حضور کوتاهشان بر این مسند، توانسته‌اند تغییرات مثبتی ایجاد کنند.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان با بیان اینکه مسؤولیت بیشتری به بانوان گیلانی سپرده می‌شود، افزود: بانوان گیلانی با ارائه طرح‌های خلاقانه و استفاده از ایده‌های نوآورانه می‌توانند نقشی پررنگ در برندسازی ایفا کنند، بانوان خلاق گیلانی در این راه از حمایت و همکاری کارشناسان ورزشی و اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان برخوردار هستند.

بخشی با تأکید بر اطلاع‌رسانی به‌موقع از سوی هیئت‌های ورزشی افزود: رسانه و جراید بازوان توانمند هیئت‌های ورزشی بوده و با اطلاع‌رسانی به‌موقع فعالیت‌های ورزشی توسط روابط عمومی هیئت‌های ورزشی، علاوه بر شفاف‌سازی در هیئت‌های مربوطه، ورزشکاران از انگیزه بالاتری برخوردار می‌شوند.

وی از برگزاری جشنواره ورزش‌های آبی و پروازی گیلان خبر داد و افزود: این رقابت‌ها ششم تیرماه توسط هیئت انجمن‌های ورزشی استان گیلان به میزبانی اداره کل بنادر و دریانوردی استان گیلان در ۳۰ رشته ورزشی در دو بخش مردان و زنان برگزار می‌شود.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه