مدیرعامل هلال احمر گیلان:

۴۹ پایگاه هلال احمر گیلان در تعطیلات پیش رو آماده باش هستند

مدیرعامل هلال احمر گیلان از آماده باش امدادگران و نجاتگران در ۴۹ پایگاه این جمعیت برای خدمات رسانی احتمالی در تعطیلات پیش رو خبر داد.

۴۹ پایگاه هلال احمر گیلان در تعطیلات پیش رو آماده باش هستند

به گزارش هشت دی مهدی ولی پور مدیرعامل هلال احمر گیلان اظهار کرد: ۲۰۰ نفر از نجاتگران و کارکنان جمعیت هلال احمر با حضور در ۴۹ پایگاه جاده‌ای، کوهستان و دریایی، هوایی در ایام سوگواری رحلت حضرت امام خمینی (ره) و تعطیلات عید سعید فطر با تجهیزات کامل امدادی آماده ارائه خدمات به مسافران و هم استانی‌ها هستند.

وی اظهار داشت: نجاتگران با استقرار در ۱۳ پایگاه ثابت، چهار پایگاه موقت فصلی در شهرستان های ماسال، سیاهکل، شفت و انزلی)، یک پایگاه امداد هوایی، ۹ طرح ساحلی، ۱۶ شعبه شهرستان، آماده ارائه خدمات هستند.

وی بیان داشت: کارکنان، اعضا و نجاتگران جمعیت هلال احمر با پوشش امدادی در ایام سوگواری رحلت حضرت امام (ره) و با حضور در نماز پرشکوه عید سعید فطر و استقرار آمبولانس در سراسر استان به نمازگزاران، حادثه دیدگان و مسافران خدمات امدادی ارائه می‌دهند.

جمعیت هلال احمر گیلان با استقرار یک فروند بالگرد و شش پایگاه موقت در ایام تعطیلات پیش رو، از ورودی شهرستان رودبار به استان با حضور شش نجاتگر، دو دستگاه آمبولانس و خودروی امدادی در نقاط خطر آفرین جاده‌ای به منظور امداد رسانی به حوادث ترافیکی مستقر شده است.

همچنین جمعیت هلال احمر استان گیلان در طرح‌های ساحلی ۹ شعبه با استقرار یک دستگاه آمبولانس و پنج نجاتگر در یکی از نقاط خطر آفرین از ساعت هشت تا ۲۰ آماده ارائه خدمات است.

بر اساس آخرین آمار بیش از ۱۴ هزار و ۱۷۲ عضو جوان و بیش از هشت هزار و ۶۳۳ داوطلب با جمعیت هلال احمر گیلان همکاری می‌کنند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه