با کسب مقام پنجمی سابر جهان؛ سابریست گیلانی یک گام به المپیک نزدیک‌تر شد

تیم ملی اسلحه سابر کشورمان در حالی که سابریست گیلانی را در ترکیب خود داشت، به مقام پنجمی مسابقات جهانی اسپانیا دست یافت.

با کسب مقام پنجمی سابر جهان؛ سابریست گیلانی یک گام به المپیک نزدیک‌تر شد

به گزارش هشت دی، تیم ملی اسلحه سابر کشورمان با ترکیب محمد رهبری، محمد فتوحی، علی پاکدامن و مجتبی عابدینی در مسابقات جهانی اسپانیا به میدان رفت.

تیم ملی ایران در نخستین گام در مرحله یک هشتم پایانی به مصاف گرجستان رفته و مقابل این تیم به برتری ۴۵ بر ۴۱ دست یافت، سابریست های کشورمان برای راهیابی به مرحله نیمه نهایی به مصاف تیم سابر روسیه رفته و مقابل این تیم تن به شکست ۴۵ بر ۴۳ دادند، روس ها برای رسیدن به مرحله تیم ملی مصر را با نتیجه ۴۵ بر ۲۴ از پیش رو برداشته بودند.

سابریست‌های کشورمان که از صعود به جمع چهار تیم برتر جهان بازمانده بودند، برای کسب مقام پنجمی در نخستین گام به مصاف تیم ملی سابر امریکا رفته و مقابل این تیم به برتری ۴۵ بر ۳۸ دست یافتند.

تیم ملی اسلحه سابر کشورمان در دومین دیدار برای کسب مقام پنجم تا هشتمی به مصاف فرانسه رفته و با برتری ۴۵ بر ۴۰ بر سکوی پنجم ایستاد.

محمد رهبری سابریست گیلانی تیم ملی کشورمان در اسلحه سابر انفرادی با پیروزی مقابل سوراویت کیتسیریبون، جیائو لین و تام سیتیز به جمع ۳۲ شمشیرباز برتر جهان راه یافت، رهبری در این مرحله با شکست مقابل جونگ کیم از کره جنوبی، در مکان ۲۷ جهان ایستاد تا بهترین عملکرد را در میان سابریست های کشورمان در جام جهانی اسپانیا از خود برجای بگذارد.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه