دارنده مدال نقره رقابت‌های جام جهانی سابر:

شکست ایتالیا در خاک این کشور حلاوت خاصی داشت/ ارتقا رنکینگ جهانی تیم ملی سابر

سابریست گیلانی تیم ملی کشورمان با اشاره به کسب مدال نقره در رقابت‌های جهانی ایتالیا گفت: به‌زانو درآوردن ایتالیا در خاک این کشور حلاوت خاصی داشت و تمریناتمان را برای حضور مقتدرانه در المپیک توکیو پرفشارتر دنبال می‌کنیم.

شکست ایتالیا در خاک این کشور حلاوت خاصی داشت/ ارتقا رنکینگ جهانی تیم ملی سابر

به گزارش هشت دی،محمد رهبری  در رشت با اشاره به کسب نشان ارزشمند نقره در رقابت‌های جهانی ایتالیا اظهار کرد: رقابت‌های ایتالیا برایمان از اهمیت بسزایی برخوردار بود، در چند ماه اخیر دوران بدن‌سازی را سپری کرده و در چند جام نتایج مناسبی کسب نکردیم، به همین دلیل کسب نشان نقره در جام جهانی ایتالیا برایمان حلاوت خاصی داشت.

وی با بیان اینکه ازنظر بدنی در جام جهانی ایتالیا در بالاترین سطح آمادگی قرار داشتند تصریح کرد: رقابت در شاخه‌ای که تیم ملی کشورمان حضور داشت بسیار سخت و نفس‌گیر بوده و با تیم‌های قدرتمندی پیکار کردیم، با تیم‌هایی که سابقه قهرمانی جهان و المپیک را داشتند مصاف داده و این پیکارهای سخت، نشان نقره‌مان را ارزشمندتر کرد.

سابریست تیم ملی کشورمان با اذعان به پیروزی مقابل ایتالیا در خاک این کشور افزود: ایتالیا از عنوان داران سابر جهان بوده و پیروزی مقابل این تیم در برابر دیدگان بیش از پنج هزار تن از هوادارانش کار سختی بود که سابریست‌های کشورمان به‌خوبی از عهده آن برآمدند.

رهبری با بیان اینکه از کسب نشان نقره در جام جهانی ایتالیا مغرور نخواهند شد خاطرنشان کرد: درراه رسیدن به المپیک در اول راه هستیم، بسیار خوشحالیم که سال ۹۷ را با مدال پشت سر گذاشتیم و برای هدفمان که صعود مقتدرانه و حضور پرصلابت در المپیک توکیو است با تمام توان می‌جنگیم.

وی با اشاره به اینکه سال ۹۸ بسیار مهم و حساس است بیان کرد: در سال پیش از المپیک توکیو نیاز به تمرین پرفشارتر بوده و باید به اوج آمادگی دست پیدا کنیم، هدفمان کسب سهمیه مستقیم به المپیک توکیو و یک نشان خوش‌رنگ از این آوردگاه بزرگ برای کشورمان است.

سابریست تیم ملی کشورمان با اشاره به ارتقای رنکینگ تیم ایران گفت: پیش از رقابت‌های جهانی ایتالیا در رنکینگ پنجم جهانی قرار داشتیم و با بازی‌های درخشان در این جام، یک پله صعود کرده و در رنکینگ چهارم جهانی جای گرفتیم، هشت تیم منتخب جهان به المپیک راه پیدا می‌کنند و در صورت تداوم همین روند به‌صورت مستقیم سهمیه تیمی المپیک را کسب می‌کنیم.

تیم ملی اسلحه سابر کشورمان در رقابت‌های جام جهانی ایتالیا با ترکیب محمد رهبری، محمد فتوحی، مجتبی عابدینی و علی پاک‌دامن به مقام نایب‌قهرمانی دست‌یافت.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه