معاون آموزش مدرسه امیرالمومنین (ع) رشت در گفتگو با 8دی:

رمضان؛ ماه ملاقات خدا است/ خداوند در این ماه برای اعمال غیر ارادی بندگان هم پاداش و ثواب می نویسد

معاون آموزش مدرسه امیرالمومنین (ع) رشت با اشاره به اینکه حضرت “آیت الله لاکانی” می فرمودند ماه رجب و شعبان ماه مناجات و ماه مبارک رمضان ماه ملاقات است، گفت: یعنی انسان در این ماه به ملاقات خداوند متعال نائل می شود.

رمضان؛ ماه ملاقات خدا است/ خداوند در این ماه برای اعمال غیر ارادی بندگان هم پاداش و ثواب می نویسد

حجت الاسلام اکبر نژاد صفری در گفت و گو با خبرنگار ۸دی، با تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه خدا است و طبق فرمایش نبی مکرم اسلام (ص) همه ما در این ماه به ضیافت الهی دعوت شدیم همانطور که ایشان می فرمایند: “شما در این ماه دعوت شدید به ضیافت خدا”.

وی افزود: وقتی می خواهیم عبادتی را انجام دهیم باید اراده کنیم و عملی را که بر اساس اراده انجام می دهیم خداوند متعال ثواب می دهد.

معاون آموزش مدرسه امیرالمومنین(ع) رشت با اشاره به اینکه حساب و کتاب اعمال ما در ماه مبارک رمضان قشنگ تر و زیبا تر است، تصریح کرد: در ماه رمضان خداوند متعال برای اعمال غیر ارادی ما هم پاداش و ثواب می نویسد بدین معنا که نفس کشیدن روزه دار نیز تسبیح است و خواب مؤمن عبادت است.

نژادصفری با تأکید براینکه خداوند متعال میهمانان خود را در این ماه طور دیگری نگاه می کند، تصریح کرد:  فرمودند این ماه ماهی است که انسان با خدا باید ملاقات کند و ماه مبارک رمضان ماه ملاقات با خدا است.

معاون آموزش مدرسه امیرالمومنین (ع) رشت با اشاره به اینکه بنده یادم هست از حضرت آیت الله لاکانی خدا رحمتشان کند فرمودند ماه رجب و شعبان  ماه مناجات و ماه مبارک رمضان ماه ملاقات است، اضافه کرد: یعنی انسان در این ماه به ملاقات خداوند متعال نائل می شود.

وی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصت خوبی برای نزدیکی به خداوند متعال است، تصریح کرد: فرصت خوبی برای رسیدگی به فقرا است به ویژه باید به سیل زدگان مناطق سیل زده کشور نیز کمک کنیم.

معاون آموزش مدرسه امیرالمومنین (ع) رشت با تأکید بر اینکه این کمک ها نزد خداوند دیده می شود، اظهار کرد: خداوند متعال عنایت می کند و ممکن است افرادی هم نداشته باشند همین که نیت کمک را می کنند در نزد خداوند متعال جایگاه ویژه ای دارد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه