اظهارنظر جنجالی عضو شورای شهر رشت؛

فرهام زاهد: دست کسانی که داور را زدند می‌بوسم!

عضو شورای شهر رشت طی اظهار نظری جنجالی گفت: دست تک‌ تک افرادی که داور بازی فوتبال تیم داماش را مورد ضرب و شتم قراردادند، می‌بوسم.

فرهام زاهد: دست کسانی که داور را زدند می‌بوسم!

به گزارش ۸دی روز گذشته تیم داماش گیلان با قبول شکست ۲-۱ برابر نیروی زمینی در مرحله پلی آف از صعود به لیگ یک بازماند تا به این وسیله زحمات یک ساله‌اش نتیجه‌ای نداشته باشد.

در دقیقه ۲۵ مسابقه تیم میزبان به گل دوم خود دست یافت و کمک داور در یک تصمیم اشتباه و بحث برانگیز آن را مردود اعلام کرد.

مسئله‌ای که در پایان مسابقه حواشی بسیار زیادی از جمله هجوم هواداران به زمین مسابقه و حمله به کمک داور را در پی داشت. در این میان حاجی پور مالک باشگاه داماش که عضو شورای شهر رشت است اعلام کرد تیمش در فینال جام حذفی شرکت نمی کند.

ما “فرهام زاهد” عضو شورای اسلامی شهر رشت در اظهار نظری جنجالی در جلسه شورا با اشاره به اینکه در جریان برگزاری مسابقه فوتبال داماش و نیروی زمینی اتفاقات زشتی رقم خورد گفت: عدم اجرای عدالت در جریان داوری بازی دیروز اتفاقات تلخی برای تیم داماش و جوانان رشت رقم زد و امیدوارم در این مورد احقاق حق شده و داماش ثمره تلاش خود را عادلانه دریافت کند.

فرهام زاهد با بیان اینکه روز گذشته بغض و ناراحتی در جوانان این شهر به‌ وضوح مشاهده شد گفت: دست تک‌تک افرادی که در جریان بازی روز گذشته به دلیل رفتار ناعادلانه، داور بازی فوتبال تیم داماش را مورد ضرب و شتم قراردادند، می‌بوسم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه