امام جمعه اسالم:

اقدام آمریکا برابر سپاه اوج ضعف و ناتوانی دشمن را نشان داد

امام جمعه اسالم با اشاره به اقدام غیرقانونی و خصمانه ترامپ در تروریست خواندن سپاه گفت: این اقدام نشانه اوج ضعف و ناتوانی دشمن در برابر قدرت روزافزون سپاه پاسداران است.

اقدام آمریکا برابر سپاه اوج ضعف و ناتوانی دشمن را نشان داد

به گزارش ۸دی، حجت الاسلام محمد جواد باقری امام جمعه اسالم در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک فرارسیدن ولادت حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان به بیان ویژگی های شخصیتی ایشان و معیارهای جوان موفق و شایسته از منظر متون دینی پرداخت.

وی ضمن گرامیداشت روز ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی و تبریک این روز به دلاورمردان و حافظان مرزهای کشور عزیز اسلامی مان گفت: ارتش مؤمن و انقلابی مقتدر و توانمند ما همیشه در کنار سپاه و بسیج و نیروهای انتظامی مایه افتخار و آرامش کشور و مردم ما هستند و در حادثه سیل اخیر هم ارتش به خوبی در کنار مردم بود.

امام جمعه اسالم در ادامه به اقدام غیرقانونی و خصمانه ترامپ در تروریست خواندن سپاه و قرار دادن سپاه در لیست گروه های تروریستی پرداخت و گفت: این اقدام نشانه اوج ضعف و ناتوانی دشمن در برابر قدرت روزافزون سپاه پاسداران است.

همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند: وقتی سپاه در همه میدان های مختلف سیاسی، امنیتی، اقتصادی، سازندگی در میدان جلو دار است و حتی هزاران کیلومتر دورتر و در کنار حرم حضرت زینب(س) خار چشم اسرائیل شده است و آمریکا با هزینه هفت تریلیون دلار در منطقه نتوانسته هیچ موفقیتی به دست بیاورد یقینا کینه خود را اینگونه بروز خواهد داد.

وی افزود حمایت کشورهای مرتجع عربی منطقه از این پیشنهاد ترامپ در سازمان ملل نشان می دهد که دست همه آنها در دفاع و حمایت از تروریسم در یک کاسه است، تروریسمی که ساخته دست خود آمریکا و غربی هاست و هر کس که مطالعه اندکی در تاریخ معاصر داشته باشد خواهد فهمید که تنها کشور تروریست دنیا و تنها حامی تروریسم در دنیا خود آمریکاست.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه