داماش به مرحله پلی آف لیگ دسته دوم صعود کرد

تیم فوتبال داماش گیلان با برتری برابر تیم خوشه طلایی ساوه به مرحله پلی آف مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور صعود کرد.

داماش به مرحله پلی آف لیگ دسته دوم صعود کرد

به گزارش ۸دی؛ تیم فوتبال داماش گیلان عصر امروز در هفته ماقبل پایانی مسابقات لیگ دسته دوم باشگاه های کشور از ساعت ۱۶:۴۵ در ورزشگاه سردار جنگل رشت میزبان تیم خوشه طلایی صدرنشین گروه اول و از پیش صعود کرده به رقابت های لیگ دسته اول بود که در پایان داماشی ها موفق شدند با دو گل علی آل کثیر و محمد رستمی حریف شان را از پیش رو بردارند‌ و سه امتیاز مهم این بازی را از آن خود کنند.

لاجوردی پوشان رشتی که در طول فصل با همین تیم خوشه طلایی رقابت تنگاتنگی برای صعود مستقیم به لیگ یک داشتند اما در تحقق این امر ناکام ماندند نهایتا با این برتری و کسب سه امتیاز ۴۷ امتیازی شده و در فاصله یک هفته مانده به پایان مسابقات در فصل جاری به مرحله پلی آف رقابت های لیگ دسته دوم صعود کردند تا شانس خود را برای لیگ یکی شدند در این مرحله امتحان کنند.

شاگردان سیامک فراهانی در فصل جاری سابقه یک صعود را در کارنامه خود دارند آنها با برتری مقابل سایپا تهران به فینال مسابقات جام حذفی باشگاه های کشور راه یافته اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه