فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه خبر داد

کشف ۶ کیلو مواد مخدر در آستانه‌اشرفیه

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه از کشف و ضبط ۶کیلو مواد مخدر از یک فرد ۴۳ ساله و معرفی آن به مراجع قضایی خبر داد.

کشف ۶ کیلو مواد مخدر در آستانه‌اشرفیه

به گزارش هشت دی،عیسی روشن قلب در آستانه‌اشرفیه با بیان اینکه وظیفه نیروی انتظامی ایجاد امنیت در جامعه است، اظهار کرد: مأموران نیروی انتظامی در طول سال به‌ویژه ایام نوروز در تلاش هستند تا جامعه و مسافران در آرامش کامل بوده تا یک عده سودجو برای منافع خود دست به هر کاری نزنند.

وی با اشاره به کشف ۶ کیلو مواد مخدر در شهرستان آستانه‌اشرفیه گفت: در روزهای گذشته عده‌ای به  یک  فرد  ۴۳ ساله مشکوک شدند و به نیروی انتظامی اطلاع داده و مأموران مبارزه با مواد مخدر بعد از کارهای شناسایی موفق به کشف ۶ کیلو مواد مخدر از این فرد شدند‌.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آستانه‌اشرفیه با تأکید به اینکه نیروی انتظامی با مختل‌کنندگان امنیت جامعه برخورد جدی خواهد کرد، بیان کرد:  عده‌ای در جامعه هستند که با سودجویی و‌ فروش مواد مخدر به جوانان قصد به انحراف کشاندن آن‌ها  رادارند که مأموران نیروی انتظامی با این افراد برخورد جدی خواهند کرد.

روشن قلب با اشاره به معرفی این فرد ۴۳ ساله به مراجع قضایی افزود: مأموران نیروی انتظامی پس دستگیری این فرد، سریعاً او را برای طی مراحل قانونی و صدور حکم به مراجع قضایی تحویل دادند.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه