غایبان مهم پرسپولیس برابر السد ؛ ترکیب برانکو چگونه خواهد بود؟!

امید عالیشاه، شایان مصلح و محسن ربیع‌خواه به بازی پرسپولیس نرسیدند و نام‌شان در لیست دیده نمی‌شود به بررسی ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل السد می پردازیم.

غایبان مهم پرسپولیس برابر السد ؛ ترکیب برانکو چگونه خواهد بود؟!

به گزارش هشت دی،شاید دیگر حدس زدن ترکیب اصلی پرسپولیس مقابل السد مثل بازی‌های قبل دشوار نباشد، چرا که تیم برانکو روی ریل افتاده و بازیکنان به فرم خوب‌شان نزدیک شده‌اند. به نظر می‌رسد ترکیب اولیه پرسپولیس در مصاف حساس با السد شباهت زیادی به ترکیب دیدار با پاختاکور داشته باشد. به طوری که بر خلاف دیدار با نساجی نفراتی مثل کامیابی‌نیا، ترابی و بودیمیر در ترکیب اصلی خواهند بود و بازیکنانی مثل شریفی و کریمی که در آن مسابقه فیکس بودند یا نعمتی که محروم بود کار را از روی نیمکت شروع می‌کنند.

امید عالیشاه، شایان مصلح و محسن ربیع خواه  به این بازی نرسیدند و نام‌شان در لیست دیده نمی‌شود اما برانکو ۲۱ بازیکن را با خود به قطر برده و نام سه نفرشان را ساعاتی قبل از بازی خط می‌زند. آخرین گمانه‌زنی این است که پرسپولیس با ترکیب بیرانوند، حسینی، خلیل‌زاده، نادری، شیری، کامیابی‌نیا، نوراللهی، ترابی ، بودیمیر و علیپور به مصاف السد خواهد رفت. در این بین چنانچه ترابی به این مسابقه نرسد احتمال استفاده از رفیعی یا نعمتی وجود دارد که با توجه بازی خوب رفیعی مقابل نساجی احتمال استفاده از او قوی‌تر خواهد بود.

منبع: خبرگزاری فوتبال ایران

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه