مالکیت سپیدرود به بیات واگذار شد/ ۳ خریدار متقاضی قرمزپوشان شهرباران

مالکیت باشگاه سپیدرود رشت با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان، از علی کریمی به کیومرث بیات،‌ به عنوان نماینده اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان واگذار شد.

مالکیت سپیدرود به بیات واگذار شد/ ۳ خریدار متقاضی قرمزپوشان شهرباران

به گزارش ۸دی، ابوالفضل صادقی در مورد جلسه امروز اداره کل ورزش و جوانان گیلان با وکیل علی کریمی درباره انتقال مالیکت باشگاه سپیدرود، اظهار داشت: مالکیت باشگاه سپیدرود به صورت موقت به کیومرث بیات منتقل شد. چون این باشگاه چند خواهان دارد ما مذاکرات را انجام می‌دهیم و هر کدام شرایط لازم را داشته باشند می‌ توانند مالکیت را برعهده بگیرند.

وی ادامه داد: قصد داریم باشگاه را به شکل دائم به کسی واگذار کنیم که صلاحیت اداره آن را داشته باشد. در حال حاضر باشگاه سپیدرود یک خواهان استانی و دو خریدار خارج از استان دارد. در واقع این باشگاه سه متقاضی برای خرید دارد از این رو رایزنی‌ها را آغاز کردیم و تا قبل از عید انتقال را انجام می ‌دهیم.

معاون امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان گیلان در مورد سفر تیم سپیدرود به آبادان و مشکلاتی که برای این سفر وجود دارد خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم مقدمات سفر را فراهم کنیم. امروز کار‌های مربوط به این سفر را انجام می‌دهیم و در نظر داریم پول سفر را تامین کنیم. شهرداری رشت هم قول داده تحت هر شرایطی تیم را منتقل کنیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه