مدیر حج و زیارت گیلان:

ثبت نام کاروان‌های حج تمتع در گیلان آغاز شد

فعال از آغاز ثبت نام حجاج گیلانی در کاروان‌های حج تمتع سال ۹۸ از روز گذشته(جمعه،۱۰ اسفند) خبر داد.

ثبت نام کاروان‌های حج تمتع در گیلان آغاز شد

به گزارش ۸دی، «حسن فعال» با اشاره به آغاز ثبت‌نام حجاج گیلانی در کاروان‌های حج تمتع سال ۹۸ گفت: ثبت‌نام متقاضیان حج تمتع دارنده قبوض ودیعه‌گذاری تا ۳۰ بهمن سال ۸۵ که جهت دریافت کد رهگیری اقدام کرده بودند از روز گذشته(جمعه،۱۰ اسفند)  در کاروان‌های حج تمتع استان آغاز شد.

مدیر حج و زیارت گیلان با بیان اینکه زائران باید هنگام ثبت‌نام اطلاعات خود را در سامانه reserve.haj.ir بروزرسانی و اصلاح کنند افزود: فرآیند ثبت‌نام زائران فقط در کاروان‌های شهرستان محل سکونت که در سامانه انتخاب شده، امکانپذیر است.

وی با بیان اینکه ۵۰ دفتر زیارتی در استان فعال بوده که از این تعداد۶ دفنر ویژه عتبات عالیات است تصریح کرد:  قطعی شدن ثبت‌نام حج تمتع منوط به انجام معاینات پزشکی و پرداخت هزینه سفر است که زائران می‌توانند هزینه سفر خود را در دو قسط پرداخت کنند.

فعال ادامه داد: قسط اول به مبلغ ۱۵ میلیون تومان به اضافه اصل مبلغ ودیعه و سودهای تعلق گرفته آن است که همزمان با ثبت‌نام در کاروان‌ها دریافت می‌شود.

وی با بیان اینکه زمان دریافت قسط دوم متعاقبا اعلام می‌شود عنوان داشت: در صورت مراجعه نکردن ودیعه‌گذاران حج تمتع دارای اولویت در کاروان‌ها در فرصت تعیین شده، از اولویت‌های بعدی برای ثبت‌نام دعوت می‌شود.

فعال با اشاره به اعزام ۴۷۵ زائر گیلانی در قالب چهار کاروان به حج تمتع سال ۹۷ تصریح کرد: کاروان‌های حج تمتع گیلان در سال ۹۷ مدینه‌قبل بودند که در قالب ۲سورتی پرواز به سرزمین وحی اعزام شده بودند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه