فرمانده سپاه قدس گیلان:

تداوم عمر انقلاب در دست جوانان است

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب گفت: ادامه عمر انقلاب بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب در دست جوانان است.

تداوم عمر انقلاب در دست جوانان است

به گزارش هشت دی،سردار محمد عبدالله پور در دیدار جمعی از خواهران بسیجی با نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به پیام گام دوم رهبر معظم انقلاب اسلامی اظهار کرد: هرکسی که می‌خواهد در تداوم انقلاب، انقلابی بماند باید در مسیر گام ‌دوم‌ حرکت کند.

وی با بیان اینکه گام‌ اول انقلاب در چهل سال ابتدایی آن بوده افزود: ادامه عمر انقلاب بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب در دست جوانان است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به تهاجم فرهنگی و القای سبک زندگی غربی در کشور از سوی دشمن تصریح کرد: تنها کسانی که می‌توانند مانع از القاب سبک زندگی غربی در داخل کشور شوند زنانی هستند که خود را به سلاح علم و تقوا مجهز می‌کنند.

عبدالله پور با بیان اینکه تمرکز برنامه‌های دشمن‌روی زنان است خاطرنشان کرد: زنان باید در گام دوم انقلاب درنبرد سخت فرهنگی، دشمن را شکست دهند و در این راستا خواهران بسیجی در رأس امور قرار دارند.

وی با تأکید بر اینکه عمده وظیفه سپاه‌های استانی مقابله با تهدیدات نرم دشمن است افزود: یکی از ابعادی که باید در برابر جنگ نرم مقابله شود فضای مجازی و سایبر است.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب در خصوص ورود جدی به فضای مجازی از سوی جوانان بیان کرد: در حال حاضر ۱۰۵ استاد فضای مجازی در استان وجود دارد و در کنارشان گردان‌های سایرین نیز فعالیت می‌کند.

عبدالله پور با اشاره به ورود جدی سپاه به محرومین زدایی گفت: هرکسی باید در محل خود نسبت به رفع محرومیت‌ها گام بردارد و مشکلات اجتماعی کشور زیبنده مردم نیست و باید با کمک همگان رفع شود.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه