عکاس: عباس عاشوری

شکرانه بهره برداری از ۴۷۰۰ پروژه در نقاط محروم استان گیلان + تصاویر

مراسم آغاز عملیات اجرایی ۲۴۰۰ پروژه محرومیت زدایی در گیلان و شکرانه بهره برداری از ۴۷۰۰ پروژه سال های ۹۶ و ۹۷ سپاه در نقاط محروم استان گیلان پیش از ظهر امروز در سالن ناجا رشت برگزار شد.

شکرانه بهره برداری از ۴۷۰۰ پروژه در نقاط محروم استان گیلان + تصاویر

به گزارش ۸دی، مراسم آغاز عملیات اجرایی ۲۴۰۰ پروژه محرومیت زدایی در گیلان و شکرانه بهره برداری از ۴۷۰۰ پروژه سال های ۹۶ و ۹۷ سپاه در نقاط محروم استان گیلان پیش از ظهر امروز با سخنرانی سردار حزنی فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی کشور، استاندار و سردار عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در سالن ناجا رشت برگزار شد.

سردار حزنی در رشت:
دولت مسئول محرومیت زدایی است و سپاه کمک کار ‌دولت است/ شایستگی مسئولان به میزان رضایت مندی محرومان بستگی دارد

فرمانده قرارگاه محرومیت زدایی کشور با بیان اینکه در گذشته شهدا با جنگیدن در جبهه حق و باطل به بهشت رفتند اما الان میزهایمان ما را به بهشت می فرستند ابراز کرد: اگر وظیفه خود را خداپسندانه انجام دهیم قطعا میزهایمان ما را به بهشت می برند.

فرمانده سپاه قدس گیلان:
سپاه قصد پررنگ کردن نقش مردم در امور دارد/ اگر اقتصاد مقاومتی می خواهیم باید روستاها را فعال کنیم

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر ترویج عدالت در جامعه افزود: از روزی که جهاد کنار رفت کارها و فعالیت ها در سطح روستاها کم شد، اگر اقتصاد مقاومتی می خواهیم باید روستاها را فعال کنیم.

استاندار گیلان:
گیل پارک ها محلی برای عرضه تولیدات روستا و تأمین نیاز مسافران است

استاندار گیلان با بیان اینکه در روستاهای کنار جاده ها باید گیل پارک ها ایجاد شوند تا نیازهای اولیه مسافر و تولیدات گیلان را دارا باشد، گفت: این کار علاوه بر زیبایی و فروش محصولات مختص گیلان ایجاد شغل نیز می کند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه