مدیر عامل شرکت گاز گیلان:

بهره مندی شهرها و روستاهای گیلان از گاز از دستاوردهای مهم کشور بعد از انقلاب است

مدیر عامل شرکت گاز گیلان گفت: گاز در گیلان به این شکل که در تمامی شهرها و بخش عظیمی از روستاها باشد از ثمرانقلاب است.

بهره مندی شهرها و روستاهای گیلان از گاز از دستاوردهای مهم کشور بعد از انقلاب است

حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز گیلان در گفتگو اختصاصی با خبرنگارهشت دی با اشاره به عملکرد شرکت گاز در استان با تاکید بر اینکه گاز در گیلان به این شکل که در تمامی شهرها و بخش عظیمی از روستاها باشد تماما بعد از انقلاب بوده، اظهارکرد: در قبل از انقلاب فقط خط انتقال اول سراسری از پالایشگاه بیدبلند خوزستان برای انتقال به اتحاد شوروی سابق کشیده شده بود که از لوشان به آستارا می رسید.

وی با اشاره به قطع صادرات گاز به شوروی و تصمیم دولت و حمایت مجلس بر بهره مندی تمامی شهروندان و روستاییان از گاز گفت: اکنون با افتخار می گویم تمامی شهر ها به غیر از ماسوله به دلیل بافت تاریخی آن صاحب این نعمت خدایی هستند.

مدیرعامل شرکت گاز گیلان از دارا بودن گاز در بیش از ۹۴ درصد روستایی با جمعیت حدود ۱۹۶۴ روستا خبر داد و افزود: سه نیروگاه جهت تأمین مصرف کننده عمده شامل می شود.

وی با اشاره به برخی مراجعات مردمی در راستای اعتراض به تعرفه گاز، تصریح کرد: ما مجری قانون هستیم و طبق مصوبه ابلاغی مجلس عمل می کنیم.

مدیر عامل شرکت گاز گیلان در پایان ضمن توصیه استفاده بهینه و ایمن از گاز‌ ادامه داد: در سال ۹۶ و ۹۷ تاکنون مرگ خاموش نداشتیم که باعث افتخار و فرهنگ بالای مردم ما است.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه