دعوت ۴ گیلانی به اردوی تیم ملی کایاک

چهار کایاک‌سوار گیلانی به دومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام در بخش کایاک به میزبانی دریاچه آزادی تهران دعوت شدند.

دعوت ۴ گیلانی به اردوی تیم ملی کایاک

به گزارش هشت دی، پیمان قویدل، صادق زمانی، علی آقامیرزائی و محمدرضا صیاد چهار کایاک‌سوار گیلانی به دومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام کشورمان دعوت شدند.

اردوی تیم ملی کایاک با حضور ۱۰ کایاک‌سوار به سرمربیگری حسین ملکی از بیست و ششم بهمن‌ماه به مدت ۲۱ روز به میزبانی دریاچه آزادی تهران برگزار می‌شود، علی مولایی و علیرضا جهان‌نما از تهران، محمد طاهر افشاری از کرمانشاه، احمدرضا طالبیان از اصفهان، امید احمدی از زنجان و امین بوداغی از مازندران سایر کایاک‌سواران دعوت‌شده به اردوی تیم ملی مردان کشورمان هستند.

هم‌زمان دومین مرحله از اردوی تدارکاتی تیم ملی آب‌های آرام در بخش کانو‌کانادایی با حضور عادل مجللی از گلستان، عرفان زنده‌پی از بوشهر، شاهو ناصری و زانا ساعدی از کردستان و علی اجاقی از کرمانشاه پنج کانوسوار دعوت‎شده به این اردو هستند، الیاس اقلیمی سرمربیگری تیم کانو را برعهده دارد.

علی آقامیرزایی و پیمان قویدل در بازی‌های آسیایی جاکارتا ۲۰۱۸ موفق به کسب مدال برنز تیمی در کایاک چهارنفره ۵۰۰ متر شدند، آقا میرزایی در کایاک دونفره ۱۰۰۰ متر و در کایاک تک‌نفره ۲۰۰ متر در مکان ششم قرار گرفت.

در سی‌امین دوره رقابت‌های قایقرانی آب‌های آرام، علی آقامیرزایی در کایاک یک‌نفره ۱۰۰۰ متر و ۲۰۰ متر موفق به کسب دو مدال طلا و پیمان قویدل در کایاک دو نفره ۱۰۰۰ متر موفق به کسب یک مدال طلا شد.

دومین مرحله اردوی تدارکاتی تیم آب‌های آرام مردان کشورمان جهت حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان و کسب سهمیه المپیک توکیو ۲۰۲۰ از تاریخ بیست و ششم بهمن‌ماه تا شانزدهم اسفندماه به میزبانی دریاچه آزادی تهران برگزار می‌شود.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه