عضو کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس:

جیره‌بندی آب در گیلان مضحک است/ چگونگی استفاده از فضای مجازی را به مدیران آموزش دهید

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به تنش‌های آب کشاورزی گیلان در سال گذشته گفت: ظرفیت عظیم گیلان از داشتن آب و جیره‌بندی آب در حوزه کشاورزی طی سال گذشته مضحک است.

جیره‌بندی آب در گیلان مضحک است/ چگونگی استفاده از فضای مجازی را به مدیران آموزش دهید

به گزارش ۸دی، محمدصادق حسنی پیش از ظهر امروز در چهارمین جلسه شورای اداری استان در سالن غدیر استانداری گیلان با تأکید بر اینکه باید هر کاری در موقع خود انجام شود اظهار کرد: لایروبی انهار یکی از اقداماتی است که باید در فصل کنونی نسبت به آن اقدام شود تا فرآیند آن به فصل زراعی موکول نشده و شرایط بد کم‌آبی سال گذشته تکرار نشود.

وی با بیان اینکه کار ساخت هفت سد لاستیکی هم‌زمان در گیلان شروع شده بود که پس از گذشت چند سال تنها یکی از آن‌ها به بهره‌برداری رسید افزود: استان گیلان ظرفیت آبی بسیار عظیم و گسترده‌ای دارد اما جیره‌بندی آب که در سال گذشته براثر سو مدیریت رقم خورد بسیار مضحک است.

عضو کمیسیون کشاورزی آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط اقتصادی و عدم پیشرفت پروژه‌های عمرانی در کشور گفت: قبول داریم که وضعیت مالی کشور خوب نیست اما می‌توان با تلاش و مدیریت صحیح، منابع آبی کشور و استان را افزایش داد.

وی با اشاره به برخی شایبه‌های ایجادشده در فضای مجازی و پاسخ یکی از مدیران استان نسبت به اظهارات وی گفت: من نماینده مجلس هستم و در هر اموری می‌توانم اظهارنظر کنم و این در حالی است که یکی از مدیران استان نسبت به اظهارات من که مربوط به حضور یکی از اساتید برجسته اقتصادی کشور از دانشگاه تهران به استان بود و من در آن حضور داشتم، اظهارنظر کرده و من از شما می‌خواهم چگونگی فعالیت در فضای مجازی مدیران را شما به آن‌ها آموزش دهید.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه