مدیرحج و زیارت گیلان:

متقاضیان عتبات عالیات نوروزی پیش ثبت نام انجام دهند

مدیر حج و زیارت گیلان با اشاره به ضرورت انجام پیش ثبت نام برای اعزام به عتبات عالیات در نوروز گفت: متقاضیان تشرف به عتبات عالیات در ایام نوروز ۹۸ می توانند از ششم تا ۱۲ بهمن ماه پیش ثبت نام کنند.

متقاضیان عتبات عالیات نوروزی پیش ثبت نام انجام دهند

به گزارش ۸دی، حسن فعال با تاکید بر اینکه متقاضیان قبل از ثبت نام نهایی در کاروان ها در فرصت زمانی مشخص شده پیش ثبت نام را انجام دهند، افزود: پیش ثبت نام دور جدید اعزام زائران گیلانی به عتبات عالیات از ششم تا دوازدهم بهمن ماه جاری از ساعت ۹ تا ۱۶ انجام می شود.

وی ادامه داد: اعزام ها نیز از ۲۴ اسفندماه امسال تا هشتم اردیبهشت ماه ۹۸ انجام خواهد شد.

مدیر حج و زیارت گیلان با بیان اینکه متقاضیان برای نام نویسی می توانند به سامانه atabat.haj.ir یا دفاتر زیارتی استان گیلان مراجعه کنند، گفت: ۵۰ دفتر زیارتی در گیلان فعال است و همچنین سه نمایندگی در شهرهای رودبار، ماسال و لشت نشا کار ثبت نام را انجام می دهند.

فعال با اشاره به اینکه اعزام‌های زائران عتبات در اسفندماه از طریق زمینی صورت می گیرد، گفت: افرادی که مبادرت به ثبت نام گروهی ۳۵ نفره می کنند ، در صورتی که تعدادی از آنها منصرف و از گروه خود خارج شوند و عدد گروه کمتر از ۲۵ نفر شود ، گروه مذکور حذف شده و در قرعه کشی شرکت داده نخواهند شد.

وی با بیان اینکه فقط افراد پذیرفته شده در قرعه کشی دارای اولویت اعزام بوده و انتقال یا جایگزینی میسر نمی باشد، تصریح کرد: زمان اعلام نتایج قرعه کشی متعاقبا آگاهی رسانی و نتایج آن روی سایت پیش ثبت نام ( http://atabat.haj.ir ) قابل روئیت خواهد بود.

سال گذشته یک هزار و ۴۹۱ نفر برای تشرف به عتبات عالیات از گیلان اعزام شدند.

منبع: ایرنا

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه