نماینده انزلی در گفتگو با 8دی:

با استانی شدن انتخابات مجلس تکمیل پروژه های بزرگ استانی سرعت می یابد/ این طرح ضعف هایی دارد که باید برطرف شود

نماینده مردم انزلی در مجلس، گفت: طرح استانی شدن انتخابات مجلس ضعف هایی دارد که اگر این ضعف ها گرفته شود خوب است و در غیر این صورت مناسب نیست.

با استانی شدن انتخابات مجلس تکمیل پروژه های بزرگ استانی سرعت می یابد/ این طرح ضعف هایی دارد که باید برطرف شود

حسن خسته بند در گفت و گو با خبرنگار ۸دی در واکنش به جزییات طرح استانی شدن انتخابات مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: این طرح هنوز کاملا پخته نشده است، ضعف هایی دارد که اگر این ضعف ها گرفته شود خوب است و در غیر این صورت مناسب نیست.

وی افزود: اگر طرح استانی شدن انتخابات مجلس اجرا و بر روی آن دقت صورت بگیرد می تواند خوب و مثمر ثمر باشد.

نماینده مردم انزلی در مجلس با بیان اینکه تصویب این لایحه یا طرح این نوید را می دهد که تکمیل پروژه های بزرگ ملی _ استانی همچون راه آهن قزوین _رشت، سد پلرود و شفارود و… سرعت یابد و همه باهم همت و تلاش کنند که این امور در استان اتفاق بیفتد.

نماینده مردم انزلی در مجلس تأکید کرد: در حال حاضر نمایندگان شهرستان نگر و بخش نگر هستند، برخی کارهایی را که مسؤلیت آن با دستگاه های اجرایی است و وضعیت خوبی ندارند مردم به نمایندگان خود رجوع می کنند و نمایندگان هم باید پیگیر باشند.

خسته بند افزود: با این شرایط نماینده به نظارت بر اجرای قانون را که یکی از وظایف مهم نماینده است درست نمی پردازد.

وی اضافه کرد: رأی من به این طرح بستگی به محتویات جمع بندی ارسال شده به صحن دارد.

نماینده مردم انزلی در مجلس با بیان اینکه طرح استانی شدن انتخابات مجلس نکات مثبت و منفی دارد، تصریح کرد: اگر نقاط منفی به حداقل برسد یا از بین برود و وجود نداشته باشد این طرح مثبت است و درغیر این صورت منفی خواهد بود.

خسته بند با تأکید بر اینکه در تصویب و اجرای طرح ها باید منافع مردم را درنظر بگیریم، تصریح کرد: پای کار آمدن مردم در صحنه ها باید لحاظ شود و اقوام مورد توجه باشند.

وی با اشاره به اینکه اگر جریانات مردمی بیشتر رشد کند نکات مثبتی به همراه دارد تا بیشتر به صحنه انتخابات و کارهای اجرایی در محلات وارد تر شوند، اظهار کرد: می توان مسؤلیت اجرای کارهای بیشتر را به شورای شهر ارجاع داد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه