جایگاه دوم بندرانزلی در جذب سرمایه گذار

بندر انزلی از نظرجذب سرمایه گذار درجایگاه دوم کشوری قراردارد.

جایگاه دوم بندرانزلی در جذب سرمایه گذار

به گزارش هشت دی،معاون برنامه ریزی وتوسعه منابع سازمان بنادر و دریانوردی در انزلی  با تاکید بر جایگاه مهم بندر انزلی درتوسعه اقتصاد کشورگفت : درحال حاضر بندرانزلی در بخش جذب سرمایه گذار جایگاه دوم درسطح کشور را دارد که این امر بیانگر اهمیت جایگاه بندر انزلی است.
آقای آرامی با تاکید براینکه  این سازمان باید به منظور فعالیت هرچه بهتر واثرگذارتر بر اساس قوانین خاص و درآمدهای اکتسابی خود عمل کند گفت : این امر موجب خواهد شد تا بتوان با ظرفیت سازی هر چه بیشتر، فعالیت های توسعه ای و اقتصادی را به نحوی مطلوب انجام داد و موجب عمران و آبادانی در منطقه شد.
آقای  مقدم معاون هماهنگی عمرانی استاندار هم با بیان اینکه بندرانزلی درحوزه صادرات و واردات کالاها نقش عمده ای در کشوربرعهده دارد گفت : آمارترانزیت کالا در بندرانزلی نشان می دهد که از بخش عمده ی ظرفیت‌های این بندراستفاده نشده است.
آقای خسته بند نماینده مردم بندرانزلی در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت : بندرانزلی به لحاظ قرارگرفتن درکریدورهای بین المللی درگذشته  به دروازه اروپا شناخته شده و در حال حاضر نیز با ساخت موج شکن و اسکله های تفریحی جدید گردشگری دریایی رونق خواهد یافت .
آقای حیدری فرماندار بندرانزلی هم به لزوم توسعه بندرانزلی اشاره وخاطرنشان کرد : با بهره گیری از ظرفیت های موجود می تواند بندرانزلی را به یک بندر نسل سوم تبدیل کند.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدعبدالجواد شمس‌الدین امام جمعه بندرانزلی هم دراین مراسم با اشاره به اهمیت انجام خدمت صادقانه مدیران درپیشبرد اهداف کشور گفت : مسئولان باید تلاش کنند تا بندرانزلی درحوزه فعالیت‌های اقتصادی دریامحور درکشور سرآمد باشد
درپایان از زحمات حسین چراغی مدیرکل سابق بنادر و دریانوردی گیلان تقدیر و حمیدرضا آبای به عنوان مدیرکل جدید بنادرو دربانوردی گیلان معرفی شد.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه