آزمون اولیه طرح ولایت بسیج دانشجویی در ۷ حوزه گیلان برگزار شد

مسئول روابط عمومی کانون طرح ولایت بسیج دانشجویی استان گیلان گفت: آزمون اولیه طرح ولایت ۹۳ استان گیلان در ۷ حوزه رشت، لاهیجان، صومعه سرا، تالش، آستارا، انزلی و رودبار برگزار شد.

آزمون اولیه طرح ولایت بسیج دانشجویی در ۷ حوزه گیلان برگزار شد

مسئول روابط عمومی کانون طرح ولایت بسیج دانشجویی استان گیلان در گفتگو با ۸دی نیوز از برگزاری آزمون اولیه طرح ولایت خبر داد و گفت: با عنایت به خداوند متعال و توکل به حضرت زهرا (س) در شش حوزه، آزمون اولیه طرح ولایت سال ۹۳ برگزار شد که حوزه رشت، لاهیجان ، صومعه سرا ،تالش  و آستارا ، انزلی و رودبار را شامل می شود.

سجاد اسماعیل زاده افزود: امسال با توجه به جلسات توجیهی متعدد اعضای کانون طرح ولایت استان تعداد کثیری از بسیجیان علاقه مند حضور در دوره شده بودند که طبق آمار قطعی تعداد برادران شرکت کننده در آزمون ۲۳۳ نفر و تعداد کل خواهران شرکت کننده ۲۸۰ نفر میباشد.

 IMG_6991

این مسئول بسیجی در پایان تشکری از نهاد های درگیر انجام داد و اذان داشت: باید کمال تشکر را از زحمات بی دریغ مسئول سازمان بسیج دانشجویی که همیشه پشتیبان ما بوده اند، مدیران سازمان  و مسئولین دفاتر شهرستانی که با ما همکاری کرده اند و اعضای کانون طرح ولایت استان را داشته باشیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه