استاندار‌گیلان:

لزوم نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس/ از خود گذشتن برای جامعه یک نوع ایثارگری است

استاندار گیلان با بیان اینکه ایثارگری و دفاع مقدس متعلق به همه ملت است، گفت: در دفاع مقدس همه افراد در هر سن، دین و قومیتی وجود داشته است و امروز نیز همه باید کمک کنند و آن فرهنگ را ترویج کنند.

لزوم نشر و ترویج فرهنگ دفاع مقدس/ از خود گذشتن برای جامعه یک نوع ایثارگری است

به گزارش خبرنگار هشت دی، مصطفی سالاری در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه شهادت و ایثارگری متعلق به همه ملت است و مسایل جناحی و سیاسی در این مباحث ورود نکرده استT اظهار کرد: در این مسئله هرکس وظیفه مشترک خود را می داند.

وی با بیان اینکه ایثارگری و دفاع مقدس متعلق به همه ملت است، افزود: در دفاع مقدس همه افراد در هر سن، دین و قومیتی وجود داشته است و امروز نیز همه باید کمک کنند و آن فرهنگ را ترویج کنند.

استاندار گیلان یک شعبه ایثارگری را جان در راه دفاع مقدس گذاشتن دانست و بیان کرد: امروز نیز از خود گذشتن برای جامعه یک نوع ایثارگری دانست.

سالاری ضمن تشکر از همه صنف های در که در این امور به جلو بردن کارها و امور کمک می کنند اذعان کرد: این کار همگانی و مردمی با همان شیوه مردمی خود به نحو احسن جلو می رود.

استاندار‌گیلان در رابطه با یادواره های شهدا با بیان اینکه ما صاحبان این مجالس نیستیم و همه کاره مردم هستند گفت: ما فقط باید زمینه حضور آسان مردم را فراهم کنیم.

تصاویر این خبر را از اینجا ببینید

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه