انتقاد “آقای خاص” از توهمات مدیران ورزشی +عکس

بزرگترین دستاورد ِ این کاروان مدال برنز ِ تنیس روی میز بعد از نیم قرن یا برنز ِ واترپلو بعد چهل و چهار ساله!!! این تنها پیشرفت ماست!

انتقاد “آقای خاص” از توهمات مدیران ورزشی +عکس

به گزارش ۸دی، محمد بنا مربی کشتی سابق تیم ملی ایران در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

سلام بر مردم ِ صبور و فهیمم؛
چندساله که گوشامون پر شده از دروغای مختلف: مهار تورم، رشد اقتصادی، آزاد شدن معاملات بانکی و نفتی که همین وعده های خیالی باعث شده که در بعد اقتصادی، فرهنگی حتی محیط اجتماعی مدام خودسانسوری کنیم و به هم دروغ بگیم. متاسفانه همین شرایط دامن گیر ورزشمون هم شده. مصداق بارزش همین بازیهای آسیایی؛ باز به مردم دروغ گفتیم؛ از پیشرفت ِ ورزش دروغ گفتیم…

این دوره ورزش بانوان طلایی نداشتیم (به غیر از کبدی که رشته المپیکی نیست) چه بسا که دوره های قبل عملکردمون در ورزش بانوان خیلی بهتر بود و طلا هم داشتیم! تو ورزش ِ آقایون هم که تو خیلی از رشته هایی که قبل طلا داشتیم، این دوره دستمون خالی موند و فقط دل خوش کردیم به چند رشته انفرادی که به هیچ وجه تو استاندارد دنیا پیشرفت حساب نمیشه.

بزرگترین دستاورد ِ این کاروان مدال برنز ِ تنیس روی میز بعد از نیم قرن یا برنز ِ واترپلو بعد چهل و چهار ساله!!! این تنها پیشرفت ماست!

یعنی ۳۰۰ و اندی ورزشکار به علاوه کلی همراه، فقط برای دو برنز ِ تاریخی اعزام شدن؟؟؟

تو سایر رشته های المپیکی هم که مدام پس و پس تر میریم… پس اینجام باز خودسانسوری داریم و القای ِ افتخارات ِ الکی از دولتی که تو همه موارد رفوزه بوده و فقط ادای ِ بازکردن ِ درهای قفل شده رو برامون در میاره.

در اخر بگم منظور من بی اهمیت کردن ِ زحمات ورزشکاران ُ مربیان عزیزمون نیست، عرض ِ بنده صرفا مخالفت با بزرگنمایی های ِ بی مورد و اغراق های موهومه!

به امید روزی که همه چیز تو این مملکت رنگ ِ واقعیت بگیره؛ شادیمون، خوشبختیمون و هر اونچه که برای ِ یه زندگی آروم و معمولی بهش نیازه.

دوست داشتن بی منت یادتون نره!

منبع: مشرق

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه