رییس اتاق اصناف گیلان در گفتگو با 8دی:

مهمترین مشکل اصناف گیلان عدم برقراری جریان تسهیلات نظام بانکی با سود پایین است

رییس اتاق اصناف گیلان با بیان اینکه مهمترین مشکل اصناف گیلان عدم برقراری جریان تسهیلات نظام بانکی با سود پایین است، گفت: واحدهای تولیدی در بحث تسهیلات بانکی با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند.

مهمترین مشکل اصناف گیلان عدم برقراری جریان تسهیلات نظام بانکی با سود پایین است

جلال الدین محمد شکریه در گفت و گو با خبرنگار ۸دی درباره وضعیت بازار گیلان، اظهار کرد: مهمترین مشکل اصناف گیلان عدم برقراری جریان تسهیلات نظام بانکی با سود پایین برای واحدهای تولیدی ما است.

وی اضافه کرد: هیجانات قیمت ارز هم یکی از مشکلات عدیده اصناف است.

رییس اتاق اصناف گیلان بیان کرد: شرایط جغرافیایی و صنایع کشاورزی و گردشگری استان ها متفاوت است اما در مجموع اوضاع اقتصادی در کشور از یک روال خاصی تبعیت می کند و استان گیلان هم جدای از آن نیست.

شکریه با تأکید بر اینکه امیدواریم با سیاست های جدید دولت، بازار ثانویه جدید، تغییرات در بانک مرکزی و لحاظ این سیاست ها در سیاست های کلی بانک مرکزی بتوانیم با توجه به افزایش دامنه تحریم ها با همکاری دولت و بخش خصوصی از این شرایط عبور کنیم و از مشکلات هم کاسته شود.

وی با بیان اینکه در بحث تسهیلات بانکی برای واحدهای تولیدی مشکلات عدیده ای داریم که اگر یک روال روان داشته باشد می تواند به اقتصاد کشور و اشتغالزایی در استان هم کمک کند اما روند مناسبی در این داستان نداشتیم.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه