عضو مجمع نمایندگان گیلان :

اهانت به ایران و پرچم جمهوری اسلامی در هر نقطه‌ای از جهان محکوم است

عضو مجمع نمایندگان گیلان بابیان اینکه موضوع حمله به سفارت در کمیسیون تخصصی امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در حال پیگیر و تعقیب است گفت: اهانت به منافع جمهوری اسلامی از نه‌تنها از سوی مجلس بلکه از سوی همه ایرانی‌ها و کسانی که دل درگرو میهن خوددارند محکوم است.

اهانت به ایران و پرچم جمهوری اسلامی در هر نقطه‌ای از جهان محکوم است

به گزارش هشت دی، منوچهر جمالی  در رشت با اشاره به استیضاح وزرای کار، راه و شهرسازی، کشاورزی اظهار کرد: تمام تلاش نمایندگان از زیر سؤال بردن وزرا توضیح خواستن از اقدامات انجام‌شده است و ارزیابی از عملکرد دولت است.

وی طرح سؤال و استیضاح را از حقوق مجلس برشمرد و افزود: در برخی مواقع تذکر و سؤال از وزیر تنها اختیار نمایندگان می‌شود تا از آن مطالبات مردم و حوزه‌های تخصصی جامعه را دنبال کنند.

نماینده مردم رودبار در مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله وابستگان فرقه شیرازی‌ها به سفارت ایران در لندن اظهار کرد: تندروهای افراطی همیشه گرفتاری آرین هستند.

عضو مجمع نمایندگان استان گیلان با محکوم کردن اهانت کنندگان به پرچم جمهوری اسلامی ایران خاطرنشان کرد: گروهی همیشه ضد منافع جمهوری اسلامی ایران هستند و پیوسته در حال توطئه‌چینی و اهانت به پرچم هستند که دستشان برای ملت ایران و همه آزادیخواهان رو شده است.

جمالی بابیان اینکه موضوع حمله به سفارت در کمیسیون تخصصی امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در حال پیگیر و تعقیب است تصریح کرد: اهانت به منافع جمهوری اسلامی از نه‌تنها از سوی مجلس بلکه از سوی همه ایرانی‌ها و کسانی که دل درگرو میهن خوددارند محکوم است.

وی با تاکید بر اینکه پرچم جمهوری اسلامی در هر نقطه از جهان باید محترم شمرده شود گفت: ملت ایران ذلت و خواری را نمی‌پذیرند و تمام تلاششان در عرصه‌های مختلف این است که هویت ملی و پرچم جمهوری اسلامی ایران را در دنیا به اهتزاز دربیاورند.

نماینده مردم رودبار با اشاره به تحدی غیرانسانی و غیر شرافتمندانه اهانت کنندگان افزود: افرادی که با عناوین مشخص به پرچم ایران توهین کرده‌اند هویتشان برای ملت ایران محرز و مشخص است و همیشه این نوع تفکر برای ملت خطرناک بوده است.

منبع: فارس

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه