تظاهرات فلسطینیان علیه اقدامات متجاوزانه نظامیان صهیونیست

شبکه المیادین گزارش داد که تعداد زیادی از ساکنان قدس اشغالی در اعتراض به اقدامات تجاوزکارانه و حملات مداوم نظامیان رژیم صهیوینستی تظاهرات کردند.

تظاهرات فلسطینیان علیه اقدامات متجاوزانه نظامیان صهیونیست

به گزارش ۸دی، شبکه المیادین گزارش داد که تعداد زیادی از ساکنان قدس اشغالی در اعتراض به اقدامات تجاوزکارانه و حملات مداوم نظامیان رژیم صهیوینستی تظاهرات کردند.

 

بر اساس گزارش المیادین فلسطینیان در اعتراض به اقدامات نظامیان صهیونیست، نماز جمعه را در ورودی شهرک «العیساویه» برگزار و پس از اقامه نماز، علیه نظامیان این رژیم تظاهرات به پا کردند.

 

در همین حال رسانه‌ها از برگزاری تظاهرات در برخی دیگر از شهرها مانند «رام‌الله» خبر دادند.

 

دونالد ترامپ روز چهارشنبه ۷ دسامبر در اقدامی که سازمان‌های بین‌المللی و کشورهای جهان آن را در تضاد با قطعنامه‌های بین‌المللی دانستند، شهر قدس را به عنوان پایتخت جدید رژیم صهیونیستی معرفی و مجوز انتقال سفارت آمریکا از تل‌آویو به قدس را نیز صادر کرد.

 

در پی این اقدام رئیس‌‎ جمهور آمریکا، مردم فلسطین دست به تظاهرات ادامه‌دار زدند و خواستار لغو این تصمیم خصمانه شدند.

 

نهادهای فلسطینی پیش از این گزارش دادند که ۶۷۴۲ فلسطینی در طول سال ۲۰۱۷ از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی در کرانه باختری و نوار غزه بازداشت شدند.

 

بر اساس بیانیه مشترکی که چندین نهاد فلسطینی آن را منتشر کرده‌اند سال ۲۰۱۷، ۱۴۶۷ کودک و ۱۵۶ زن از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی بازداشت شده‌اند.

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه