یکی از فرماندهان مدافع حرم:

گیلانیان و مازندرانی‌ها در محکومیت فتنه ۸۸ بصیرت بیشتری داشتند / فرزندان غیور میرزا کوچک در میدان دفاع حرم خوش درخشیدند

یکی از فرماندهان مدافع حرم با بیان اینکه گیلانیان و مازندرانی‌ها در محکومیت فتنه ۸۸ بصیرت بیشتری داشتند، گفت: فرزندان غیور میرزا کوچک در میدان دفاع از حرم خوش درخشیدند.

گیلانیان و مازندرانی‌ها در محکومیت فتنه ۸۸ بصیرت بیشتری داشتند / فرزندان غیور میرزا کوچک در میدان دفاع حرم خوش درخشیدند

سردار علی صلاحی در گفت‌وگو با خبرنگار ۸دی درباره دلاوری‌های مردم گیلان در تاریخ انقلاب اسلامی در آستانه ۹ دی، اظهار داشت: مردم گیلان مانند بقیه آحاد ملت ایران در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و هم در دوران دفاع مقدس نقش‌آفرینی کردند.

وی با بیان اینکه مردم شمال کشور از جمله گیلان و مازندران و گلستان در هشت دی آغازگر شکل‌گیری خروش ملت ایران در ۹ دی بودند، تصریح کرد: آن‌ها آغازگر جریان برخورد با فتنه بودند و این تجمعات را در ۹ دی هم تداوم دادند.

صلاحی با اشاره به اینکه بعدازاین ماجراهای متفاوت در تاریخ انقلاب اسلامی، باز فرزندان غیور میرزا کوچک در میدان دفاع از حرم اهل بیت (ع) خوش درخشیدند، افزود: این مناطق شهدای بزرگواری را تقدیم اسلام و نظام جمهوری اسلامی کرده است.

این فرمانده مدافع حرم با بیان اینکه رشادت‌ها و پایمردی فرزندان گیلان و مازندران در تاریخ انقلاب اسلامی بر کسی پوشیده نیست، ادامه داد: مردم غیرتمند گیلان و مازندران بصیرت بیشتری در محکوم کردن فتنه ۸۸ نسبت به سایر آحاد مردم داشتند.

 

انتهای پیام/

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه