فرمانده سپاه قدس گیلان در ماسال:

مهم‌ترین سلاح امروز دشمن علیه ایران بیکاری جوانان ماست / تنها راه در امان بودن از فتنه‌های آینده اطاعت از ولی فقیه است

فرمانده سپاه قدس گیلان در مراسم گرامیداشت نهم دی در ماسال گفت: امروز بزرگترین سلاح در دست دشمن در مقابل ملت ایران مسئله اقتصادی و مشکل بیکاری جوانان است.

مهم‌ترین سلاح امروز دشمن علیه ایران بیکاری جوانان ماست / تنها راه در امان بودن از فتنه‌های آینده اطاعت از ولی فقیه است

به گزارش ۸دی، سردار محمد عبدالله پور شامگاه پنجشنبه در ویژه برنامه بزرداشت حماسه نهم دی اظهار داشت: تعداد زیادی از رفقای ما در گلزار شهدای ماسال تدفین شده‌اند و امروز همین شهدا نظاره گر اعمال ما هستند.

وی با طرح این سؤال که چرا فتنه ۸۸ شکل گرفت و آیا در آینده باز هم فتنه‌ای خواهیم داشت افزود: واقعیت این است که قبل از انقلاب دنیا شامل تنها دو دسته خاص بود که شامل نظام سلطه و ملت‌های مظلوم بود و در این نظام ملت‌های مظلوم نظام سلطه را به عنوان نظام برتر و قوی‌تر پذیرفته بودند.

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: انقلاب اسلامی نظام دو قطبی ظالم و مظلوم را از بین برد و این طرح را ارائه کرد که چرا باید زیر سلطه باشیم. شکستن دو قطبی ظالم و مظلوم، نظام سلطه را علیه ایران عصبانی کرد و در این راه آن‌ها توطئه‌های مختلفی را طرح ریزی کردند اما موفق نشدند.

عبدالله پور ادامه داد: در جنگ ۱۸۰ شرکت اروپایی به صدام سلاح‌های شیمایی دادند تا روی ملت ما آزمایش کند. آن‌ها به عربستان اختیار تام دادند تا نظام جمهوری اسلامی را از بین ببرد اما نتوانستند.

وی با بیان اینکه نظام سلطه نمی‌نشیند صحنه پیشرفت جمهوری اسلامی را تماشا کند اظهار کرد: ما هر کاری هم برای نظام سلطه انجام دهیم در آینده هم تحریم خواهیم بود همانطور که از ابتدای انقلاب تاکنون تحریم بودیم.

فرمانده سپاه قس گیلان با بیان اینکه آمریکا در خلیج فارس ۷۲ ناو جنگی دارد که در برخی ناوها ۷ هزار نفر نیرو دارد و در یک دقیقه می‌تواند ۶۰ هزار موشک شلیک کنید و یک شهر را تا ۱۰ دقیقه به طور کامل تخریب می‌کند ادامه داد: یکی از فرماندهان ارشد نظامی همین آمریکایی‌ها نامه‌ای داده‌ بود که همه این آهن قراضه‌ها را جمع کنیم چون اینها هیچ کارایی علیه ایران ندارد به این دلیل که ملت ایران حاضر به عقب نشینی در مسیر خود نیست.

وی افزود: الان اوضاع منطقه‌ی خاورمیانه از دست آنها خارج شده است در حالی که اینجا از نظر استراتژیست های دنیا به نوعی قلب دنیاست و و این قلب امروز به دست ایران افتاده است. ارتش بزرگ آمریکا در برابر سپاه و ارتش ایران به قول خودشان آهن قراضه‌ای بیش نیست. خودشان می گویند و اعتراف دارند که ما می‌توانیم در روز ۷ هزار جنازه روی دست آنها بگذاریم.

عبدالله پور ادامه داد: توانمندی نظامی ایران حاصل مجاهدت ملت ایران است و این را شما مطمئن باشید اگر آمریکایی‌ها بتوانند علیه ایران کاری انجام دهند منتظر اجازه سازمان ملل نمی‌مانند. دشمن نا امید نشده است و نقشه هم دارد و یکی از طرح‌ها و نقشه‌های دشمن فتنه ۸۸ بود. فتنه را آمریکایی‌ها طراحی کردند و در داخل تنها یک سری بازیگر برای آنها نقش بازی کردند.

وی با اشاره به سخنان روز گذشته رهبر انقلاب با بیان اینکه ملاک حال فعلی افراد است گفت: اشکال کسانی که در فتنه دچار اشتباه شدند این بود که دچار حب جا و هوای نفس و گرفتار مشاوران منحرف شدند.

فرمانده سپاه گیلان ادامه داد: زبیر از کسانی بود که در تدفین حضرت زهرا (س) به امام علی (ع) کمک کرد و همین زبیر جز اولین کسانی بود که به غصب جایگاه امام علی (ع) اعتراض کرد اما سرانجام مقابل امام (ع) ایستاد و شکست خورده و کشته شد. عاقبت به خیری تقوا می‌خواهد. حادثه فتنه ۸۸ را هم دشمنان برای ما طراحی کردند و ضرباتی زیادی هم به ما زدند.

وی با بیان اینکه فتنه ۸۸ آثار بد زیادی بر جای گذاشت اما آثار مثبتی هم داشت گفت: اثر مثبت فتنه بصیرت مردم و ایستادگی آنها بود.

عبدالله پور افزود: قرار بود خواص مردم را هدایت کند اما در فتنه معجزه شد و مردم خواص را هدایت کردند. برای انقلاب پیامبر هم زحمت‌ها کشیده شد اما وقتی سرش را روی پای امیرالمؤمنین گذاشت و در حالی که آب کفنش خشک نشده بود جامعه دچار انحراف شده و جایگاه امام علی (ع) غصب شد. موسی (ع) هم وقتی ۱۰ روز با تأخیر آمد امتش سامری پرست شدند اما در انقلاب اسلامی، امام (ره) تنها اشاره کرده بود که آیت الله خامنه‌ای مناسب رهبری است و مردم بصیر ایران رهبری ایشان را پذیرفتند.

وی تأکید کرد: هیچ ثوابی بالاتر از خدمت به ملت ایران وجود ندارد.

عبدالله پور ادامه داد: در فضایی که دو قطبی ظالم و مظلوم نظام سلطه با انقلاب اسلامی ایران به هم ریخت آنها علیه این انقلاب داعش را ظرف ۲۰ سال رشد دادند و در مدارس عربستان آنها را سالها آموزش دادند به نحوی که تمام ارتش‌هایی دنیا اگر مقابل آن‌ها می‌ایستادند شکست می‌خوردند چون از همین ارتش داعش ۶۰۰۰ نیرو با ماشین پر از بمب دست به انتحار زدند. چنین ارتشی را کدام کشور دارد؟

فرمانده سپاه قدس گیلان افزود: همین جوانان ما مقابل داعشی ها ایستادند و به جوانان سوری و عراقی هم مبارزه با آنها را آموزش دادند.

وی ادامه داد: استکبار برای ضربه زدن به انقلاب سه روز پس از شکست داعش تلاش کردند یک اسراییل دیگر در شمال عراق ایجاد کند اما شکست خوردد و بعد از آن مسئله نخست وزیر لبنان را ایجاد کردند که باز شکست خوردند. آن‌ها باز می‌خواهند در یمن و خلیج فارس مسئله ایجاد کنند اما باز هم نمی‌توانند.

عبدالله پور گفت: نظام سلطه در هر صورت می‌خواهد یک مسئله برای جمهوری اسلامی ایجاد کند اما ملت ایران در تمام توطئه‌ها آنها را شکست می‌دهد. اگر ما نقشه‌های آنها را بشناسیم و بدانیم آنها کاری نمی‌توانند انجام دهند.

وی با بیان اینکه دشمن در حوزه جنگ نرم می‌خواهد بین مردم و مسئولان شکاف ایجاد کند اظهار کرد: ما مشکلاتی در داخل کشور داریم و برخی مسئولان ممکن است دچار فسادهای اقتصادی شده باشند اما خودمان برای حل این مشکلات اقدام می‌کنیم اما دشمن می‌خواهد مشکلات را بزرگتر از آن چیزی که هست نشان دهد.

وی افزود: دشمن امروز با سختی پول تهیه می‌کند چون آمریکایی‌ها در بحث برجام دبه در آورده‌اند و البته ما برای این مشکل هم راه پیدا می‌کنیم. دشمن در حال جنگ با ماست و بزرگترین سلاح دشمن امروز در حوزه مسئله اقتصادی و بیکاری است. رهبر انقلاب ۱۰ سال است که تأکید می‌کند ما برای رفع مشکل اقتصادی باید روی خودمان تکیه کنیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان خطاب به مسئولان گفت: اگر می‌خواهیم جلوی فتنه‌های آینده را بگیریم باید مسئله اشتغال و تولید کشور را حل کنیم و هر کسی که انقلابی است و دلش برای انقلاب می‌سوزد باید به دنبال رفع این مشکل باشد. نمی‌توان یک جامعه را بیکار و گرسنه نگه داشت. دشمن حوصله زیادی برای خسته کردن ما دارد. همانطور که برای ساختن داعش ۲۰ سال وقت گذاشت. بنابرین ما باید مراقب باشیم که گرفتار گذر زمان نشویم.

وی در پایان تأکید کرد: راه ساده اینکه دچار مشکل نشویم این است که گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامی باشیم و اگر اینطور باشیم دشمن نمی‌تواند فتنه بعدی خود را پیاده کند.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام والمسلمین سید هادی موسوی امام جمعه ماسال ضمن خیر مقدم گویی به فرمانده سپاه قدس گیلانت و گرامیداشت حماسه نهم دی اظهار داشت: بهترین سند برای اثبات بصیرت و ولایت مداری مردم ماسال ۱۳۸ شهید والامقام این شهرستان، صدها جانباز و آزاده این شهرستان است.

وی افزود: اگر ما حماسه نهم دی را گرامی می‌داریم به این دلیل است که می‌خواهیم به همه ثابت کنیم آنهایی که در مقابل ارزش‌ها و نظام و ولایت ایستادند امرو هم بدانند که اگر بخواهند به نوعی تقابل با ولایت کنند این مردم باز هم با تمام قوا مقابل آنها خواهند ایستاد.

امام جمعه ماسال تأکید کرد: اگر کسی با ولایت کوچکترین زاویه‌ای پیدا کند مطمئن باشد مردم مقابل او خواهند ایستاد.

 

نظرات

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط پایگاه خبری تحلیلی 8دی در وبسایت منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد، منتشر نخواهد شد.
در حاشیه